Inlägg från: Anonym (Halvtrans) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Halvtrans)

Killar som är bi/binyfikna

Jag som varit väldigt macho o haft massa fina tjejer har av slumpen kompletterat med en helt omvänd roll också.

Min grej är att hoppa in i tjejrollen totalt och klä mej feminint sensellt och låta mej vara flickan som mannen förför taffsar utforskar och knullar till massa sprut i mej. Min njutning är alla analorgasmer i mej, men även att få vara objektet som får mannen så jäkla tänd likt en dräglande hund framför ett köttstycke och att han hett tillfredställer sig på o i mej.

Men det lustiga är att jag är betydligt mindre bögig och mer mot hetro än nästan alla jag träffat. Jag klarar inte suga, kramas, hålla hand och absolut inte pussar vilket ställer till med förvirring vid träff om de inte läst om mej.

Dvs vi är så otroligt olika i smak men även beroende på att vissa har testat och utvecklats längre.

• Anonym (Halvtrans)

Jag är feminin trans som älskar bli knullad bak på all sätt.

Dock har jag inte klarat suga kuk alla dessa år.

Men i somras var det en fin renrakad pakistanier tog mej men som inte sprutade än. plötsligt fick modet o lusten o började suga. Sög först men tog den djupare o djupare och det blev halsknull av det hela. Det fick mej känna mej så flickig o kåt att jag ville då även att han sprutade ner i halsen men tyvärr kom han inte då. Men nu vill jag utforska detta mer o mer.

• Anonym (Halvtrans)
    Anonym (bi) skrev 2021-12-30 08:02:43 följande:

Du får handla en buttplug. vuxen.se har.

Ska inte vara någon plugg för tusan, Amatörtips.

Vaceline och med god tid med dildon och när den väl är inne bara låt den stanna där länge för att vänja hålla hålet öppet. När det känns ok kan man börja leka.
  • Anonym (Halvtrans)
    Anonym (bi) skrev 2022-01-09 19:47:42 följande:

Många är amatörer och dina proffstips kanske inte alltid funkar för han som står baktill bara kör på. Då är det bra att förberett sig före. 

Du har inte fattat något tydligen.

Jag ger tips inte för proffs.

Detta är för ickeproffsen att inte börja med någon ivrig som står där bakom.

Förstått?
  • Anonym (Halvtrans)
    Anonym (bi) skrev 2022-01-09 21:12:32 följande:

"inte börja med nån ivrig" säger du. Det är inte alltid du vet exakt hur "lugn" han är när han väl får komma in. Det är inte alltid det finns nån dildo heller. Sen finns det de som säger "äsch, vi struntar i vaselin och sånt. Jag är försiktig".  Jo jävlar. Det är de inte alltid! 

Du vill verkligen inte lyckas med detta.

Du måste väll ha någon kontroll i ditt liv och göra val. Du väljer om du skaffar vaceline, vem som ska knulla dej eller att köpa en dildo för 150kr.

Men jag försöker få er att fatta vikten av att göra denna enkla träning på egen hand för att sen vara redo för parsex utan obehag och otrevliga överraskningar. Förstått!!
  • Anonym (Halvtrans)
    Anonym (Analfantast) skrev 2022-03-10 18:47:17 följande:
    Äkta vara är klart skönast i rumpan. Hoppas du hittar någon som vill sätta på dig snart.

Nej du kan absolut inte påstå att äkta vara är bäst!!
    Eftersom du inte vet alla varianter o tekniker.
    Rent fysiskt är leksaker som kan ge högre nivå.
    Men med partner+leksak blir en sak.
    Partner+kuk blir annan sak /upplevelse.
  • Anonym (Halvtrans)
    Anonym (Anders) skrev 2022-03-11 19:19:40 följande:
    Äh va fan lyft blicken lite.

Vi gillar olika saker. Olika är bra
    Träffat många som trott sig ha koll o erfarenhet.
    Men suck så villsna
Svar på tråden Killar som är bi/binyfikna