Jag vill bli av med mitt onani - Hur skall jag bära mig åt?
Varför vill du sluta onanera?
Varför vill du sluta onanera?
Men vänta nu, hur är det ens ett problem?
Fast nej.. Alla människor onanerar faktiskt inte. Det finns många som lever ett utmärkt liv utan onani men som ändå har sexliv med en partner eller faktiskt är utan sex helt.
Man måste inte onanera även om det är en drift.
Ett par undantag?
Vi pratar om en stor mängd människor som faktiskt inte vill onanera. Även om de har sexdrift. Miljontals människor avstår onani pga religiösa skäl tex.
Alla vill faktiskt inte onanera. Alla kan inte heller om vi nu ska räkna in alla miljoner sjuka och funktionshindrade. Summa summarum ett antal miljarder människor som faktiskt inte onanerar.
Det mesta inom religioner är bara dumt. Enbart skapat för att styra över sina undersåtar och försöka förklara sådant man inte begriper.
Ett par undantag?
Vi pratar om en stor mängd människor som faktiskt inte vill onanera. Även om de har sexdrift. Miljontals människor avstår onani pga religiösa skäl tex.
Alla vill faktiskt inte onanera. Alla kan inte heller om vi nu ska räkna in alla miljoner sjuka och funktionshindrade. Summa summarum ett antal miljarder människor som faktiskt inte onanerar.
Hur ser ditt liv ut i övrigt?
är du singel?
har du intressen ?
tränar du?
jobbar du?
Finns det saker du kan förbättra hos dig själv? bör du utvecklas? (eller är du fulländad och perfekt ? LOL)
du ger nästan svaret själv i trådstarten ... du är så jäkla pigg......börja förbränn energin på dagarna och ge fan i kroniskt onanerande VARENDA dag .... du förlorar den manliga essensen. du är vad de på de brittiska öarna kallar för "WANKER"
hur är din framgång med kvinnor?? kan den bli bättre ? =)
Den där manliga energin som väcker nåt djupt inom kvinnor som de inte riktigt kan sätta fingret på.
det där som driver dig att uträtta, överkomma och skapa.