Inlägg från: Anonym (Musse Drägg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Musse Drägg)

Dissar män som börjar prata om sex

Det handlar väl egentligen om känsla för takt och ton och i vilket läge det är lämpligt att prata om sex. Förstår fullt ut att det inte är något man inleder med, men om man har planer på en seriös relation så kommer ju ämnet upp förr eller senare.

Tror också det är skillnad på HUR man pratar om det. Om vi killar inte antog att en kvinna som kan prata om sex också automatiskt vill ligga så kanske man kunde prata om sex lika naturligt som andra saker. Men jag förstår varför kvinnor inte vill beröra ämnet då det i de flesta fall leder till en massa oönskade sexinviter.

Jag har själv pratat sex med kvinnor jag fått kontakt med på nätet. Ofta har vi glidit in på det på ett naturligt sätt. Ibland för att de har varit intresserade av att träffas på riktigt, ibland bara för att de tycker det är ok att diskutera om det. Många har också uttryckt positiv överraskning att jag inte kommer med några inviter bara för att vi pratar om det.

Men sammanfattningsvis har jag full förståelse för TS och hur hon tänker och resonerar.

• Anonym (Musse Drägg)
    molly50 skrev 2021-03-18 13:02:51 följande:

Jag brukar dissa de männen eller blocka dem om de inte ger sig.

Jag undrar mest av nyfikenhet då flera här har skrivit att man vill prata sex för att ta reda på om man är kompatibla med varandra.

Varför behöver man veta om man är kompatibel med en upptagen/gift person?

Eller finns det andra orsaker?

Jag kan ha VISS liten förståelse för att man vill se om man är ?kompatibel?. Jag kommer själv ur ett tämligen sexlöst förhållande och jag vill inte hamna i samma situation igen. I mitt fall började det bra, men sen gick det snabbt neråt och sen blev det bara dåligt, mest för att hon inte ville prata om det.

Sen brukar det väl ge sig under själva dejtandet om man är kompatibel överhuvudtaget. Allting står ju inte och faller med sexet.
  • Anonym (Musse Drägg)
    Anonym (just sayin') skrev 2021-03-18 16:01:24 följande:

Till alla tjejer som får oönskade dick picks, det finns en lösning

Alla fina män blunda nu..

nej titta inte..

sablar vad nyfiken manan vara..

ja men skyll dig själv då hoppas du har ballar , förlåt never av stål

Jag brukar skicka tillbaka tecknade bilder på 'paper cut dick', personen har då blivit jätteupprörd och arg och fattar inte att jag får samma obehagskänsla av hans svampiga fula penis

Jag brukar skratta gott åt min payback, eller ska vill kalla det paperback

Fick en delning på FB en gång om kreativa sätt att hantera oönskade dick-pics. Hade jag varit kvinna hade jag nog testat dem alla. Här är några jag kommer ihåg.

- Svara: ta bort lillfingret, så man ser nåt.

- Svara: varför har du skickat en bild på ett barns penis? Det här kommer jag anmäla.

- Leta upp bilder på vaginor med allehanda otrevliga infektioner och skicka tillbaka.
  • Anonym (Musse Drägg)
    molly50 skrev 2021-03-18 16:42:49 följande:

Fast varför vill man veta om man är kompatibel med en gift person?

Vill man inte prova med andra singlar?

Jag tycker att får man till en bra kommunikation och känner att man trivs med varandra så kommer ju det här med sexet automatiskt.

Och då blir det ju oftast bra.

Att börja prata sex efter två mess känns lite som brist på social kompetens.

Sorry, missade där du skrev om gift person. Du har helt rätt. Och jag delar din uppfattning i övrigt eftersom min erfarenhet är likadan (sexet kommer naturligt) UTOM i mitt senaste förhållande. Försöker själv förstå varför man börjar så tidigt att prata sex eller t o m skicka nakenbilder efter två mess.
Svar på tråden Dissar män som börjar prata om sex