Dissar män som börjar prata om sex
Det handlar väl egentligen om känsla för takt och ton och i vilket läge det är lämpligt att prata om sex. Förstår fullt ut att det inte är något man inleder med, men om man har planer på en seriös relation så kommer ju ämnet upp förr eller senare.
Tror också det är skillnad på HUR man pratar om det. Om vi killar inte antog att en kvinna som kan prata om sex också automatiskt vill ligga så kanske man kunde prata om sex lika naturligt som andra saker. Men jag förstår varför kvinnor inte vill beröra ämnet då det i de flesta fall leder till en massa oönskade sexinviter.
Jag har själv pratat sex med kvinnor jag fått kontakt med på nätet. Ofta har vi glidit in på det på ett naturligt sätt. Ibland för att de har varit intresserade av att träffas på riktigt, ibland bara för att de tycker det är ok att diskutera om det. Många har också uttryckt positiv överraskning att jag inte kommer med några inviter bara för att vi pratar om det.
Men sammanfattningsvis har jag full förståelse för TS och hur hon tänker och resonerar.