Letrozol 2021
Hej, det låter ju som jättebra förutsättningar med en fin blåsa, rejäl slemhinna och ovitrelle! Håller tummarna!
Det är väldigt individuellt vilka som känner av äl och inte, jag kan ibland känna något där nere men vad det är, innan, under eller efter äl har jag ingen aning om!
Ibland har jag gått och tagit blodprov och gyn en vecka efter den tidpunkten vi tror äl var för att kontrollera progesteronet, på så vis kan man säkerställa om ägglossning skett .
Själv var jag på vul igår cd 14, hade då en blåsa på 18 mm och en slemhinna på 8. Idag fick jag en blinkande smiley, så förhoppningvis släpper det ett ägg inom kort!
Denna gång har vi inte sagt att ja ska lämna nåt blodprov för det fick ja göra sist på cd 22 å där hade ja väldigt lågt progesteron. Har denna gång även fått Cyclogest 400mg för behöver stöd i lutealfasen.
Ja men precis vissa känner av äl andra inte så värst eller så att man reflekterar över det. Minns inte om ja direkt hade känningar efter äl då man va yngre å innan man börja käka p-piller.