Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män
TS Nyfiken, hur går det och hur går dina tankar?
Även enbart tankarna, fantasierna och den mentala biten, leken och spelet mellan mig och min partner där i början, minns jag att de ibland kunde gå två steg framåt för att sedan gå ett steg tillbaka igen, detta alltså redan innan vi börjat med våra första handlingar, är det något du känner igen?
Har du några nya reflektioner efter den senaste tidens inlägg?
Har du någon ny fråga? (upprepa gärna i fall du tycker att jag missat att svara på något)
Absolut är det så att allt går fram och tillbaka, även i fantasierna och i spelet med min man. Ibland känns det som jag bara borde släppa alla spärrar, och låta allt bara hända, ibland känner jag mig mer tveksam. Utöver detta, så finns resten av livet som pockar på uppmärksamhet i olika grad.
Jag tror inte att det kommer bli några avgörande steg i att förverkliga dessa tankar och fantasier närmsta tiden, men jag känner en stor lust i allt detta.
Min man för in dessa tankar otroligt ofta, när vi har sex. Beroende på hur jag känner det, så kan det bli lite mycket ibland. Det finns tillfällen när jag vill att det bara är han och jag, som har sex även i tankarna och fantasierna.
Men oftast känns det väldigt bra, och både han och jag blir mycket upphetsade av tankarna och diskussionerna. Hur han vill att jag exponerar mig för andra män på olika sätt. Och här känner jag att jag har tagit en del steg. Det känns lättare och mer naturligt, att klä sig lite sexigare till jobbet. Fortfarande inget överdrivet, men lite, lite.
Jag tror även jag kommer begå min premiär på en nakenstrand i sommar. Något min man väldigt gärna vill. Han har verkligen en stor önskan om detta att jag visar upp mig för andra män.
Men om det blir fler steg än detta vet jag inte riktigt. Känner att det måste gå steg för steg. Lite i taget...