Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män
Jag kan tycka att det hjälper att prata med andra och att vi inte är ensamma om dessa önskningar. Sen tycker jag att det är viktigt att bara för att jag ligger med en annan man och min man uppskattar det så betyder inte det att det är hela den person jag är. Jag är fortfarande ansvarstagande och en ordentlig samhällsmedborgare och mamma. Sen har jag också sidor som är lite mer sexuellt utlevande som jag tycker är och ska bli roligt att bejaka under rätt omständigheter.
När det gäller att prata om sex med sin partner tror jag det mycket är en övningsfråga. Jag hade ganska svårt för det tidigare men har blivit bättre och bättre. Jag märker att min man inte tycker att jag är konstig utan att han bara älskar mig mer då jag gör det även när han inte alltid delar alla fantasier. Jag tycker att vi fått ett bättre sexliv när vi vågat prata mer. Du får tänka på att din man också är modig som vågat prata om att han vill se dig ha sex med andra män.
Ni har så rätt, så rätt självklart. Omgivningen behöver/ska absolut inte få reda på något. Men det är väl detta oket man bär, att om de visste, så skulle de inte gilla det. Känns som en ytterligare press.
För det är ju så att jag ibland drömmer att bara tappa det. Att vara så där oansvarig, självisk, gränslös, och bara tänka på min njutning, lust och begär för stunden. Denna sidan finns någonstans hos mig....