Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män
Om man vill få leva ut sin lust för utmanande kläder och sin sexighet så har jag redan nämnt mitt tips om Cap d Agde, som ett exempel.
Vi har inte varit där sedan jag träffade min älskare men jag tror säkert att vi kommer återvända igen någon gång.
Här kan vem som helst, med hur mycket fantasi som helst, klä sig precis hur utmanande och sexigt som man vågar, vill och förmår men man kan ändå räkna med att det finns flera som är mycket mera utmanande och sexigare. Och med alla kroppsformer, alla olika utseenden, mogen som ung. Under högsäsong brukar där finnas 30 - 40 000 människor inom Naturist Village och för de flesta finns nog några tankar och något fokus på sex.
Det är nog mest för par och ganska mycket swingers, men vi är väldigt många som besöker Agde utan att ha sex med andra.
Där finns också många singel män som hoppas få träffa kvinnan i ett par men konkurrensen mellan männen är stenhård, vilket medför det positiva att det finns gott om attraktiva män, alla männen är mycket respektfulla och artiga, mycket mera än på krogen i Sverige eller liknande sammanhang.
Männen följer minsta lilla vink, det räcker med ett avböjande tecken med min hand eller med en huvudskakning (eller en jakande nickning om man föredrar det...), jag vet för jag har testat flera gånger. Om de inte uppför sig så har de ingen chans i konkurrensen.
För oss har våra tidigare besök i Agde inneburit massor av inspiration och hjälpt oss våga gå vidare i vår utveckling.
Om man t ex vill se andra par ha sex i dagsljus så kan man lägga sin handduk i mitten av Swingers Beach och det går inte en dag, knappt en timma, innan man får något att titta på. Eller så gör man som vi och lägger sig en bit ifrån och tittar på folk. Jag har aldrig blivit antastat eller dåligt bemött i Agde.
Alltså ett tips om man vill testa och leva ut sin sexighet och mycket mycket annat...
Ja, efter Covid då förstås. Förra året var det visst lite drama och skandaler gällande smittspridning.
Googla runt lite på Cap d Agde och även Naturist Village / La Village Naturiste.
Det finns en hel del att läsa och att se, det mesta på Franska men också mycket på Engelska och Svenska.
Jag har även sett det nämnas i flera trådar här på FL.
Men det finns förvånande lite foto och video i förhållande till hur stort det är, vilket beror på att där råder strängt foto- och filmförbud, för vilket jag är mycket tacksam. Det är relativt liten risk att bli outad på nätet. De som filmar och fotar i smyg har säkerligen mer intressanta människor i fokus än att filma mig, så jag känner mig rätt trygg.