Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män
Älskaren har livserfarenhet, är mogen i vardagen men växlar till att vara jättebusig i sängen och inte bara där.., har varit gift, är välutbildad, har bra jobb med en del resor runt världen, är f d idrottsman på hög nivå, har god fysik och mycket god uthållighet, men har inte den där perfekta smala modellkroppen (jag slipper känna mig underlägsen där), välklädd, ser rätt bra ut, kan föra sig, ger ett gott intryck, är uppskattad bland sina vänner och jag ser att en del andra kollar in honom när vi är ute tillsammans. Han har en röst, tonläge, språk, accent och ett sätt att prata med mig som jag tycker är läckert. Även när vi har sex är han mycket mer verbal än min man och han uppmuntrar mig vara verbal tillbaka, vilket är några av alla saker som är annorlunda och som tänder mig.
Att vi umgås på ett annat språk tror jag stärker kontrasten och förstärker att jag bejakar mitt andra jag.
Men den för mig viktigaste egenskapen hos min älskare är att han gillar mig jättemycket och verkligen visar det på alla sätt, både i och utanför sängen. Han visar och berättar för både mig och min man att han är lite förälskad i mig. Det är så underbart bekräftande och upplyftande.
Jag hade aldrig fantiserat särskilt om män med mörk hudfärg. Bland de män jag tidigare tyckte hade "det" fanns det exempel på olika män, möjligen någon enstaka med mörk hudfärg, men jag hade alltså ingen särskild dragning till män med mörk hudfärg.
Tvärtom tror jag att min hjärna var traditionellt inställd och invand med att mannen i mitt liv, pappan till mina barn, den jag såg som giftasmaterial, den man jag tänder på, helt enkelt hade ljus hudfärg som jag själv.
Under vår resa, som efter flera år ledde fram till denna livsstilen, hände det dock ibland att min man pekade ut en mörkhyad man, ni vet så där när man tittar på folk på restaurangen eller på stranden, och frågade om han skulle kunna vara aktuell? I början svarade jag alltid bestämt nej, kanske som en ren invand reflex från min hjärna? Med tiden fortsatte jag ofta svara nej men någon enstaka gång kunde det verkligen vara en mörkhyad man som jag fann attraktiv och svarade då typ "nja, kanske, men troligen inte".
Min man sökte alltså seriöst och länge för att sortera ut och finna en eller flera kandidater som skulle kunna bli en "perfekt" älskare till mig. Jag valde dock att inte medverka i detta.
När vi så småningom kommit så långt att vi skulle få besök så fick jag en chock i första ögonblicket, så som jag tidigare beskrivit. Jag hade aldrig kunnat tro att det här mötet, som min man till största delen ordnat som en överraskning till mig, skulle innebära att vår gäst var en mörkhyad man.
Hur som helst så hade han ju tagit sig tid och rest en bit för att träffa oss (=mig!), och min man hade lagt stor möda i detta, så jag stod fast vid min tanke att åtminstone försöka mitt bästa, att ge både honom och inte minst min man en chans över en lång lunch innan han fick resa tillbaka.
Men som jag tidigare berättat så blev det mycket mera än bara en lunch...
Kanske delvis tack vare min mans uppmuntran "ta vara på chansen, annars kanske du kommer ångra dig resten av livet".
Jag vill inte göra för stor affär av hudfärgen men jag vill lova att jag upplever det inte alls banalt och klyschigt utan jag finner kontrasten som något mycket positivt för mig. Alla de egenskaper det ibland brukar pratas om, och som jag tidigare trott varit just klyschor, är med den här mannen allt annat än det. Dock ser jag inte i hans person och i hans bemötande mot mig några beröringspunkter med männen man kan se i porrfilmer och liknande, som jag kanske tror är sådant som en del män fantiserar om när det tänker sig sin fru med en mörkhyad man?
För mig är det en självklarhet och kanske en förutsättning att jag gör andra saker och att jag är annorlunda tillsammans med min älskare. Annars är det ju liksom ingen större vits. Jag går in i mitt andra jag och försöker verkligen ta vara på chansen.
De aktiviteter som sker, att jag ens har en älskare, är liksom inte på mitt eget ansvar, jag behöver inte hålla tillbaka eller skuldbelägga mig själv. Utan jag kan slappna av, vara öppen och nyfiken, testa, låta mig förföras, tillåta både min älskare, och även min man, att göra saker med mig som vi inte gör annars.
Det ger inspiration, ger oss något vi kan använda oss av, och har på så sätt också berikat vårt eget sexliv på tu man hand.
Det är ju min man som bär största ansvaret för det som händer eftersom han lett oss in på den här banan, vilket han ofta är snäll och påminner mig om. Om han skulle tycka att jag är för mycket, om jag går för långt, så är det upp till honom att sätta stopp.
Om jag själv skulle tycka att jag gått för långt så kan jag skylla på mitt andra jag och sedan återgå till min vanliga roll och vara en ordentlig fru igen. Mitt vanliga jag behöver inte ångra sig, inte ursäkta sig eller be om förlåtelse.
Min man har berättat att i sökandet stack den här mannens egenskaper och personlighet ut bland de flesta andra. Som ni kan förstå av de egenskaper jag har beskrivit.
Min man tyckte att allt var nästan för bra för att vara sant, förutom just hudfärgen där min man erkänner att han kände stor osäkerhet hur jag skulle reagera. Han känner mig och han hade ju helt rätt om min spontana reaktion. Men för min mans trygghet var hudfärgen troligen en fördel då min hjärna är så traditionellt inställd på att en sådan man inte skulle vara giftasmaterial för mig. Alltså mindre risk för min man att förlora mig. Men min man och jag skrattar gott åt det idag då hudfärgen uppenbarligen inte är ett hinder för att starka ömsesidiga känslor kan utvecklas mellan mig och älskaren.
Nu beskriver jag det här ur min egen synvinkel. Men fråga gärna...