• Akroman

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Hej alla,
    Det här med att vara flera i sexet finns det lika många åsikter om som personer......men med det sagt så är det helt underbart att få se sin partner njuta ohämmat och maximalt och att bli svartsjuk av företeelsen är nog lite normalt, men borde övervinnas av kärleken.......så kommunicera om det, berätta om era fantasier......kanske blir en del av dem verklighet!

• Akroman

Om vi tar oss själva och varandra på liiiite mindre allvar och pratar öppet med din partner om att vara fler, så inser vi att väldigt många, ja, faktiskt helt vanliga människor, triggas av att vara fler. Gör sen vad som är bäst för er (utan att lyssna alltför mycket på andre, men gärna lite) och njut sen av resultatet av vad ni kom fram till att göra. Blev det en härlig fantasi, en härlig engångdupplevelse eller är ni sen dess hängivna swingers?! Välj själva, men jag kan intyga att det är härligt, uppfriskande och väldigt sexigt!

• Akroman

Ojojoj, om du bara visste hur många 10-tusentals par det finns som är aktiva swingers. Det finns t o m swingersklubb som köpt ett hotell i Sverige och som inte ens är öppet för andra?..OCH jag är helt 100-procentigt säker på att alla människor i det här landet känner något par som åtminstone har provat. Att de sen inte berättat och speciellt för dig, det är helt uppenbart.

• Akroman

Den enda som efterfrågar statistik avseende gruppsex är du Ella. Att ingen i din bekantskapskrets erkänner sig swinga, eller ägna sig åt andra, enligt dig avvikande sexuella inslag, är inget jag finner det minsta konstigt. Inte ens jag skulle säga något om mina sexuella preferenser i ditt frispråkiga, men ändå ack så torftiga umgänge. Din förutfattade mening lyser upp mer än solens strålar en julidag under ekvatorn och då kommer de flesta att låta dig hållas. Det är ju får förunnat att i ett forum som detta idas lägga energi på en sådan som dig. Att du ideligen vill påverka din omgivning med ditt synsätt om att alla är lika trista och påvert livaktiga som du är ett tydligt tecken på spegling. Jag hoppas för din skull att du öppnar ögonen. Njut lite av det liv som finns utanför din trånga norm!!
    vet du hur många pubar, restauranger och barer som bara denna vecka, i Sthlm har samlingar för swingers?! Nej, du har inte minsta idé, du tror inte ens att det existerar!
    Lycka till Ella och oavsett om du gillar sex med fler eller något annat, så ta chansen!

• Akroman
    Ascendere skrev 2023-02-01 12:54:28 följande:

det är föraktet för samhällsnormer och sociala konventioner som gör att jag är emot sånt här beteende.
    Samhällsnormer och sociala konventioner är helt nödvändiga för att bygga ett starkt samhälle över tid. sammanhållna harmoniska familjer är den minsta men samtidigt viktigaste byggstenen i vårt samhälle. 
    Säger inte att alla ska tvingas att leva i sexuell tvåsamhet men det är bra att det är normen och vill man inte hålla sig till den får man räkna med lite social stigmatisering tycker jag. 

ett samhälle  med en avsaknad av högre ideal än lust och lycka är dödsdömt. 

Jag kan konstatera att utifrån ditt egna moraliska perspektiv så är det lite märkligt att du sedan 2020 endast har skrivit i trådar angående sex. Jag uppfattar således det som att du har ett särdeles stort intresse för dessa frågeställningar och nu undrar jag om jag kan finns någon undermedvetenhet hos dig som gör att du inte är i någon tråd som snarare bejakar än motsäger just dina normer?
    Det finns ju trådar om allt möjligt, så varför inte delta där, eller rent av starta en egen? Frimärkssamling, kan det vara något som passar?
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män