Inlägg från: Andreas1983 |Visa alla inlägg
  • Andreas1983

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Jag är också en man som tänder på att se min partner med andra män. Vi har haft både trekanter, gruppsex och partnerbyten men jag föredrar helt klart när hon är i fokus. Vi har haft med några manliga vänner i olika utsträckning, en del fullt ut med oralsex och samlag, andra bara badat nakna med i bubbelpoolen eller i bastu.

Personligen går jag mest igång av att se henne vara med en välutrustad man. Kontrasten när hon håller penisarna jämte varandra och jämför tycker jag är galet upphetsande.

• Andreas1983
    En manlig man skrev 2021-12-12 10:26:42 följande:

Menar du att det är upphetsande att hon jämför din kuk med den stora? Det är ju förnedring du tänder på antar jag?

Är din kuk liten?

Ja på sätt och vis har du rätt, jag gillar att vara i underläge när de gäller storlek på apparaten.

Jag ligger kring genomsnittet i längd men den är lite smalare än de flesta jag sett.
  • Andreas1983
    En manlig man skrev 2021-12-12 16:28:52 följande:

Tycker din kvinna det är skönare med stor kuk och brukar hon säga det till dig att det är skönare med en större än med din?

Hon tycker en större kuk är skönare i vissa ställningar iaf. Sen rent visuellt är väl en stor penis sexigare att titta på och bara det kan ju vara nog upphetsande.

Vid sexuella handlingar med fler män än mig inblandade föredrar hon helt klart om det är kontrast i storlekarna.
  • Andreas1983
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-12-14 10:17:13 följande:

Herregud, finns så mycket annat än ett stort paket, som jag tänder på avseende en man. Det kan vara att han är stor och vältränad, så att jag kan känna, att han kan ta hand om lilla mig. Det är sjävklart även hans andra egenskaper, och hur vi interagerar. Det är en stor turn-on att han visar att han är attraherad av mig. Att han är smart och säger rätt saker för att göra mig tänd.

Det är sådana här saker som tänder mig, och som jag fantiserar om avseende män. Sedan är inte en normalstor eller stor penis något negativt för helheten, men det kommer inte först i mina fantasier

Jag skulle inte vilja att min frus våtaste dröm va med oss i sängen. Att han är jätteattraktiv på alla sätt, känns som risken att relationen ska skadas är betydligt större då. Givetvis ska personen inte vara avtändande men föredrar helt klart om man bara ser den ?inbjudne? som ett redskap eller leksak. En riktigt shysst kuk räcker.
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män