• Hellangbg

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Jag och mitt ex hade ett öppet förhållande och det är ju något liknande. Och vi var dessutom ofta på swingerspartyn. Saknar den tiden.

Min man älskade att se mig bli hårt påsatt och lika mycket som jag såg honom ha det skönt med annan kvinna.

Jag minns en gång när jag fick kontakt med en mycket yngre kille (Jag var strax över 40 då och han var typ 25-30) på BC och som jag reste på kryssning med. Min man följde också med men som "betraktare" på avstånd. Såg på avstånd hur jag och killen kysstes i baren och hur jag lät killen ta på mig överallt...

Vi hade sett till att få hytterna intill varandra och min man hörde mig på andra sidan väggen ha sex flera gånger med killen i hytten på ena vägen. På tillbakavägen berättade jag för killen hur det låg till och frågade om det var okej om min man inte bara var i hytten intill, utan om det var okej om han var med oss i hytten och såg på. Inga problem för killen och min man fick se mig bli knullad och blev enormt "hård" av det. Och jag blev tänd av att min man blev tänd. Sånt intensivt sex som jag och min man hade när vi sen kom hem var bland det bästa jag någonsin haft.

Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män