Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Antigen är din man en Couck eller hur det stavs nu (druckit lite)

Eller så vill han bara bevisa för dig vilken S* du är helt enkelt.

Så när han manipulerar dig åt det här hållet så är det okej? Men inte åt något annat håll eller ? Då är han ett monster som förtjänar att dö i sin ensamhet och hatad av alla, visst ? 

Du är bara den du vill vara. Vill du vara en S*. så är du det. Helt upp till dig själv om du är en falsk sak eller helt genuin. Är han dock en Couck och väldigt pådrivande så betyder det helelr inte att du måste vara delaktig, utan han får hitta sig någon annan. Men du erkänner ju att det rinner floder i trosan, så med det sagt så är du väl helt enkelt vem du är en S' alltså. 

Om inte så varför är manipulation ok åt ett visst håll Okej, men inte åt ett annat ?

Väx upp och lär känna dig själv i första hand ! 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Q 40+) skrev 2021-04-06 15:02:23 följande:

Vet inte om ditt inlägg var riktat till mig?

Hur som helst ett roande inlägg men också väldigt tragiskt. Du dricker alltså alkohol, är påverkad och väljer då att skriva på detta forum och i denna tråden?

I övrigt väljer jag avstå från att vidare kommentera ditt inlägg.

Men välkommen tillbaka med dina frågor och synpunkter när du har nyktrat till. Om du önskar svar från mig så får du helt enkelt skärpa till dig.

Kul att du fann den lite roande för det skulle den skäna personligheten uppfatta det som! xD

I övrigt så finns det inget som säger att man ska vara nykter bara för att man skriver i en random tråd? Fail on you. Du hade lätt blivit en S* Med mig alltså HAHA ;)
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män