Inlägg från: Anonym (Orättvist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orättvist)

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Anonym (Q 40+) skrev 2021-03-01 10:02:34 följande:

Du gör ett eget val om du deltar i tråden, om du läser den eller om du väljer att låta bli.

Det framgår i trådrubriken och i trådstarten vad tråden handlar om.

Det den här tråden handlar om passar uppenbarligen inte för dig. Så vitt jag kan se så är det ingen här som vill tvinga dig eller ens påverka dig att tycka annorlunda.

Jag tycker inte att det finns massor av andra trådar, jag har aldrig sett någon, som på motsvarande sätt behandlar det här ämnet.  

För mig är det helt givet att det ok att du väljer leva ditt liv på det sätt som du själv gillar.

Hoppas också det är ok för dig att min man och jag vill leva våra liv på vårt eget sätt men att vi inte är tvingade leva våra liv på just ditt sätt. Så vitt jag förstår så påverkar det inte dig?

Tror du det kan vara acceptabelt för dig att vi själva får bestämma om våra liv?

Du skriver att du och din man tänker att du ska passa på under tiden du lever. Att njuta. Men det kan du inte ge din generösa man...? Du skriver att du inte kan se honom med en annan kvinna. Men tänk när han själv ligger där 89 år gammal då? Och bara DU har fått njuta? Men pga DIG kan du inte ge honom en yngre och trängre tjej? Fyfan vad sunkigt. Stackars din man. Han ville ju i början också ha en annan kvinna men DU satte stopp för det. Hemskt.
  • Anonym (Orättvist)
    villhatrekant skrev 2021-03-02 00:27:24 följande:

Hennes man var ju den som var drivande från början och de har båda rätt att säga stopp när de vill. Dessutom är det uppenbart så att mannen njuter av att se sin fru njuta, så det är väl inte alls synd om honom? Bara för att du skulle uppleva situationen på ett negativt sätt betyder inte det att han gör. Själv skulle jag tycka det var fantastiskt om min fru hade en älskare på samma sätt som Q40 men jag har inget intresse av att vara med andra kvinnor. Vi är alla olika.

Fast det står ju att han från början hade önskat att vara med en annan kvinna men han fick ge sig för hon satte stopp för det.
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män