Inlägg från: Anonym (Snälla frun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snälla frun)

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Vi fantiserade mycket om det. När vi tittade på porr så gillade jag mest när en tjej hade 2 killar. Min man var steget före i tanken men jag kände att det var bra att stanna vid fantasier. Ett par ggr frågade han om vi skulle leta på en till man men jag fegade ur. 
    Men när vi var på fest raggade en kille på mig och jag var lite tipsy. Han smickrade mig och gjorde lite antydningar till sex. Min man var i närheten och jag tänkte väl mest flirta tillbaka som en kul grej. Det blev lite smek i smyg och jag skojade tillbaka. 
    Han blev mer närgången och jag började nu bli ganska kåt och tänkte ta min man och gå iväg. Jag dröjde mig dock kvar och lät min hand glida upp för hans lår. Jag kände hur stor och hård han var och jag blev så kåt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. 
    Det kändes som det inte var jag men jag sa till honom att jag vill bli knullad. Vad säger din man då?! Utbrast han. Han har nog inget emot det sa jag, eller vad säger du? vänd till min man. Kör på sa han utan tvekan. 
    Vi reste oss och gick iväg och hade sex som var så sexigt och alla var där bara för njutning.
    Efter det så pratade vi mycket om våra fantasier och vad vi ville men också om vad vi inte ville. Vi har nu varit swingers i ca 5år och varit på klubbar och privata träffar. 
    Jag är sååå glad att jag var tokig nog att ta steget. Vi har numera en gemensam "hobby" som vi har sjukt många roliga minnen till.
    Däremot så är det inte något för alla, man måste ha en grundtrygghet att luta sig emot.   

• Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-25 08:29:04 följande:
    Det känns som ni har träffat helt rätt. Spännande och lite galen story, som ledde fram till detta. Ibland önskar jag att jag också skulle vara lite galen, och våga släppa taget som du gjorde. Hur länge hade ni varit ett par, när detta hände?
    Ja, vi har prickat rätt i vad vi båda gillar. Jag är ju nyfiken av mig så hade det inte hänt där och då hade det säkert hänt till slut ändå. Tror mycket av det har att göra med att jag känner mig väldigt trygg med min man. 
    Vi hade varit ett par i nästan 12 år
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män