Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män
Min man gillade den här ideen. Först tror jag att han drömde om att få testa swinger-livet och att träffa par, för ömsesidigt utbyte.
Jag hade nog inte tänkt tanken.
Det tog honom flera år att stegvis uppmuntra mig, vidga mina vyer och få oss att med små små steg, två steg fram och ibland ett steg tillbaka, och med massor av tålamod, närma oss det här.
Under flera års tid hade vi olika små upplevelser som min man ofta ordnade så att möjligheter och tillfällen skulle kunna uppstå som så småningom gjorde att jag fick testa att doppa tån lite och att vi båda började förstå vilken typ av man det skulle krävas för att få mig tillräcklig nyfiken, och hur allt skulle gå tillväga och hur vi båda ville att det i så fall skulle fungera.
Under resans gång kund vi konstatera att swingers och partnerbyte var inget för oss. Jag kunde inte klara att se min man med en annan kvinna.
Så småningom lyckades min man hitta en man som han trodde kunde vara rätt. Det blev ett väldigt lyckat äventyr, som fortfarande pågår, och numera har jag en återkommande älskare.
Jag är inte intresserad av att träffa flera olika män. Det måste vara rätt man för mig och det finnas både känslor och attraktion med i spelet om det ska bli bra för mig.
Både jag själv och min man är införstådda med att det finns ett mått av förälskelse mellan mig och min älskare, vi har lärt oss att hantera det tillsammans.
Förälskelsen handlar inte alls om något som liknar den djupa och ömsesidiga kärlek som jag och min man har för varandra.
En återkommande älskare är mest rätt för mig och för oss. Det är ofta min man som håller i initiativet och ordnar möten med min älskare. Oftast deltar min man på ett eller annat sätt, ibland aktivt när vi har trekant men ibland mera att han tittar på. Ibland ordnar han också att jag får tillfällen vara själv med min älskare. Ibland filmar min man diskret genom att ha en fast kamera på avstånd, jag gilalr inte handhållen kamera som kommer nära, och vi har också testat att han bara tittat eller lyssnat från annan plats via dator och telefon.
Min man gillar också det här upplägget, han gillar att jag är med en annan man, och han har helt och hållet accepterat att jag inte klarar att dela honom med en annan kvinna.
För oss har det gått fantastiskt bra och vår egen kärlek har blivit både djupare och starkare.
Det har inte varit helt och hållet problemfritt men vi har lyckats lösa allt under vägen på ett bra sätt. Massor med bra kommunikation och stor respekt för bådas våra känslor.
Jag tycker att alla som vill testa något sådant här måste vara förberedda på att det inte kan gå helt och hållet friktionsfritt.
Jag är mycket lycklig.
Både för möjligheten få alla dessa fantastiska upplevelser med min älskare men ännu mera för att relationen med min man och vår ömsesidiga kärlek är bättre än någonsin och jag känner djup kärlek och stor tacksamhet till min älskade man.