Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-22 11:10:44 följande:
Vilken resa du gjort! Vad jag förstår när vi fantiserar så tänder min man inte bara på ATT jag är med någon annan man, utan även VAD jag skulle göra. Det verkar vara en stor turn-on, för honom, att jag skulle göra saker med någon annan, som jag ej gjort med honom. Sedan verkar det som vi har experimenterat en del mer med sex än vad du gjorde innan du gav dig ut på din resa. Igen så är det min man som varit drivande. Håller med dig, om att det verkligen finns så mycket annan än att uppnå en orgsam, som är meningen med sex. På något sätt är det vägen dit som är det viktiga, snarare än själva kulmen. Jag har bl a upptäkt att jag tänder på att vara sexuellt undergiven, vilket -till min glädje- gjort att jag blivit introducerad till ett antal olika saker inom sex, som jag inte trodde att "normala" människor sysslade med.
Spännande att du har sex med flera människor samtidigt. Där är jag verkligen inte i mina tankar, även om min man man säkert skulle uppmuntra mig.
Jag är lite nyfiken på hur du har klarar andra saker i den här omställningen. Vet din familj och dina vänner om att du och din man ägnar er åt att njuta med andra människor?
Har det förändrat dig på något annat plan? Klär du dig på samma sätt nu som förut, eller har även din klädstil förändrats med din sexuella utveckling? Hur ser du på din kropp nu för tiden? Har du förändrat din kropp på något sätt?
Ingen annan vet om detta, jag tycker det är svårt att prata om det då man inte riktigt vet hur reaktionerna kommer bli. Några av mina vänner är lite negativt inställda till sex överlag, dom gnäller om att män är översexuella osv, de skulle nog få en chock om jag berättade om mina äventyr.
Jag kan även känna att vissa saker är svårare än andra att prata om, speciellt om det gäller att vara undergiven och ha vissa fetisher. Att jag skulle tycka det var väldigt jobbigt om det kom ut, vill inte säga att vissa saker känns slampigt, men det är lite så det känns om det skulle komma ut.
Vad gäller kläder och utseende så har det här nog fått upp mitt självförtroende en del. Tidigare har jag haft problem att acceptera att min kropp förändrats, när jag var ung kunde jag verkligen känna att jag ändå hade en snygg kropp, jag var smal men hade ändå ganska stora bröst och rumpa. Nu är det ju annorlunda när jag blivit äldre, försöker hålla mig i form men åldern tar ut sin rätt.. Att klä sig sexigt med sexiga underkläder och sånt har kännts lite som att sminka en gris :) Nu har det dock ändrats en del, med bekräftelsen jag fått från flera män så kan jag ändå känna mig attraktiv, jag märker ju att många verkligen går igång på min kropp ordentligt.
Nästan lite terapi att kunna prata ut om allt detta anonymt här ????