Vi som planerar syskon 2022
Jag har BIM på fredag! Sist jag var gravid så testade jag en vecka efter BIM och då liksom visste jag att jag var gravid, Mina bröst såg och kändes tunga haha.
Väldigt negativt test idag på bim -4, men jag har aldrig fått positivt så tidigt innan heller så det var väntat :) Men ändå.. denna väntan.
BIM imorgon, men känner nästan att jag inte törs testa :P Tänker nog vänta tills lördag eller söndag med att testa om inte mensen kommit. Min sambo tycker dock att det känns heeeelt rimligt att vänta enda tills nästa helg. Han är galen tycker jag!
Drog ut en visdomstand igår fm och sov sen hela dagen. Fy fan va ont jag hade. Men iom det så fokuserar jag mer på smärtan i munnen än på att känna efter om jag har symtom på graviditet.
Och GRATTIS till alla plus! Bästa på hela dagen ju att se alla fina plus :D
Nu vågar jag tro på det! Tog det vanliga testet först som visade ett litet, litet streck. Sambon ska iväg hela helgen så kände att jag gärna ville berätta ikväll då vi knappt ses i helgen. Och ja - det kan jag göra! Nu måste jag bara komma på nåt fyndigt sätt att berätta på
Stort grattis!
Grattis till alla plus!
uppdatering från mig. Ingen mens än och hade BIM igår. Köpte ett testa tidigt igår på apoteket men har inte testat nått idag. Tänker att ett tidigt test definitivt skulle visa nått nästa gång jag testar. Ska försöka vänta tills mitten av veckan om jag kan hålla mig vill säga :p eller vad säger ni ?