Inlägg från: Anonym (Vantproblem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vantproblem)

Barnen har inga vantar på förskolan

Selmans skrev 2021-01-22 10:27:04 följande:

Är det så här det går till på förskolor?! Är det läge att ringa rektorn direkt? Kommer bli mest hatade mamman på skolan. Men jag har ju frågar pedagogerna direkt två gånger redan utan gehör.

Men TS! Herregud! Jag är i precis samma situation! Skolar in mitt barn nu med och barnen på förskolan får i och för sig vantar på sig, men inga knappar knäpps om det finns och ingen ansträngning överhuvudtaget för att vantarna ska sitta kvar. Så många barn drar av eller tappar dom direkt och då läggs dom i luvan för dom "ville inte ha på sig vantarna". Har varit smått upprörd för sen står 1-3 åringarna och gråter hemskt med händerna ihopknytna och bankar på dörren men nähä, vi ska faktiskt vara ute 30 minuter till...

Jag sa att mitt barns vantar MÅSTE vara under overallen, inget annat funkar, mest på grund av problem med storlekar. Och då fick jag typ ett fnissande svar att det är ju en bra ide och ibland gör dom så på alla barn när dom kommer ihåg... ska jävligt tydligt säga att om mitt barn inte har vantarna på så går hon inte ut. Och det borde gälla alla barn! Och om det är ett problem får jag fan hämta henne. Punkt.
  • Anonym (Vantproblem)
    Tage Tyrann skrev 2021-01-24 09:43:06 följande:

Man förvånas varje gång att folk tar såna här trådar seriöst.

Varför inte? Troll? Kan inte säga om TS trollar eller inte, även om jag inte misstänker det själv.

Däremot kan du få adress till en annan förskola som gör precis på samma sätt.

Så trollet är du.
Svar på tråden Barnen har inga vantar på förskolan