• Aniiee

Hon kräver mig på underhåll men jag får inte träffa mitt barn

Är barnet adopterat?

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee
    HelloWorld skrev 2021-01-01 21:28:42 följande:
    Nej?
    Ok. Jag försöker bara få ihop det. Detta barn verkar ha två mammor, varav du är den ena och du skriver om den andra, så jag funderade över den juridiska rätten, även om jag själv anser att det sociala är viktigare egentligen.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee
    Anonym (Japp) skrev 2021-01-01 21:34:57 följande:
    Det är väl pappan som skriver?
    Anonym (Japp) skrev 2021-01-01 21:36:41 följande:
    Eller du menar för ts skriver "jag väntar barn"?

Nej, jag tänker att TS har skrivit andra trådar på forumet angående sin pojkvän. Men jag är ju inte främmande för att homosexuella män är både gifta och har barn, så. 
  • Aniiee
    HelloWorld skrev 2021-01-01 21:36:56 följande:
    Nej jag är en man alltså pappan som skriver. Kontot är lånat av en nära för anonymiteten skull och för att jag inte vill ha ett konto här men behövde råd och fick rådet att fråga på denna sida .
    Ok. Kanske hade varit smart att skapa en tråd som anonym med hennes konto istället, för det här är lite förvirrande för mig, som känner igen nick och minns äldre trådar.
Svar på tråden Hon kräver mig på underhåll men jag får inte träffa mitt barn