• Stickling

BIM januari 2021 - Första barnet

Hej allihop!
    Här kommer en tråd för oss som längtar efter första barnet och har BIM i januari 2021. Nu hoppas vi att det nya året bär med sig plus för oss alla Hjärta 

Vi kan väl hjälpas åt att hålla BIM-listan uppdaterad - kopiera listan och fyll i BIM-datum, namn, ålder och, om du vill, vilket försök du är på Glad

• Svar på tråden BIM januari 2021 - Första barnet
  • Vickan31
    Ericky skrev 2021-01-15 11:24:11 följande:
    Nej va trist <3 Välkommen in i till vänner i februaritråden <3
    Jag kommer också och joinar er i februari-tråden. Mensen är tyvärr här så det blev inget detta sjunde försök heller. Håller tummarna för alla er andra <3 
  • Iväntanpåivf
    Ericky skrev 2021-01-15 11:25:36 följande:
    Stor kram på dig <3 Har ni fått någon prognos på när ni kan få börja med IVF? Vet ju att du sa att det puttades på iom Covid...
    <3 
    Det verkar som behandling framåt mars :) 
  • Iväntanpåivf

Måste säga. 

Vilken oerhört varm, kärleksfull och stöttande tråd vi har. 
    Hoppas verkligen alla ni fina varelser får pluss riktigt snart. 

<3 <3 <3

• Soff

Och där dödade man det sista hoppet man hade med ett gravtest, som i vanlig ordning såklart var negativt. Känns som att det borde finnas något man kan göra för att det ska gå någon gång, men hur ska man veta vad?!....

• Vickan31
    Iväntanpåivf skrev 2021-01-15 15:57:39 följande:

Måste säga. 

Vilken oerhört varm, kärleksfull och stöttande tråd vi har. 
    Hoppas verkligen alla ni fina varelser får pluss riktigt snart. 

<3 <3 <3

Ååh jag håller verkligen med! Så mycket stöd och omtanke från er fina människor som jag inte ens har träffat, men som trots det visar att vi bryr oss om varandra och strävar mot samma mål. Tack för det! Hjärta
  • Vickan31
    Soff skrev 2021-01-15 16:19:22 följande:

Och där dödade man det sista hoppet man hade med ett gravtest, som i vanlig ordning såklart var negativt. Känns som att det borde finnas något man kan göra för att det ska gå någon gång, men hur ska man veta vad?!....

Usch vad jobbigt Rynkar på näsan Om mensen inte kommit ännu finns ju fortfarande hopp tänker jag, men jag förstår också om du känner dig ledsen och vill ställa in dig på nästa månad istället.

Usch vad det suger med denna väntan och negativa besked månad efter månad, men det kommer att bli vår tur, det är jag övertygad om! Skickar en kram och förhoppning att helgen kan ge lite vila, äta och dricka något gott samt kanske lyckas få tankarna på annat håll åtminstone stundvis Hjärta
  • Soff
    Vickan31 skrev 2021-01-15 17:21:37 följande:
    Usch vad jobbigt Rynkar på näsan Om mensen inte kommit ännu finns ju fortfarande hopp tänker jag, men jag förstår också om du känner dig ledsen och vill ställa in dig på nästa månad istället.

Usch vad det suger med denna väntan och negativa besked månad efter månad, men det kommer att bli vår tur, det är jag övertygad om! Skickar en kram och förhoppning att helgen kan ge lite vila, äta och dricka något gott samt kanske lyckas få tankarna på annat håll åtminstone stundvis Hjärta

Tack för ditt fina stöd Hjärta 

Känns som att det är totalt kört med negativt gravtest på bim plus att min temp har dippat :( .. så jag får nog bara vänta in mensen, som jag har en känsla av att den kommer ikväll eller imorn.. känns extra tungt just nu, då jag dessutom har lite ångest över att börja jobba igen på Måndag. Har varit ledig i en månad ungefär. 

Ja, jag hoppas verkligen att du har rätt :( <3 känns hopplöst just nu.. men man lär väl ta igen sig så småningom. Tänkte lägga en beställning till sambon med kosttillskott; selen, q10 och granatäpple, och hoppas att det kanske gör nåt.. sen tänkte jag boka in akupunktur inför nästa försök till mig själv. Kanske slänger man bara pengar i sjön, men pallar inte bara låta tiden gå och inte göra något aktivt för att (kanske?) öka chanserna.. 

Tack så mycket Hjärta Kram

• VirrePirre06

Så skumt, har långa cykler på ca 38 dagar, men nu denna månad skulle det blivit 41dagar enligt min uträkning med ÄL, men idag har jag fått rosa på pappret när jag torkar mig samt i trosorna och det är bara 9 dagar efter ÄL, annars brukar mensen komma på dag 12-13, så vet inte vad som händer. Har ingen värk eller så heller, kan det vara nidis tro? Men det brukar väl bara ytterst lite då?? Lite förvirrad här :(

• LangB94
    VirrePirre06 skrev 2021-01-15 23:27:29 följande:

Så skumt, har långa cykler på ca 38 dagar, men nu denna månad skulle det blivit 41dagar enligt min uträkning med ÄL, men idag har jag fått rosa på pappret när jag torkar mig samt i trosorna och det är bara 9 dagar efter ÄL, annars brukar mensen komma på dag 12-13, så vet inte vad som händer. Har ingen värk eller så heller, kan det vara nidis tro? Men det brukar väl bara ytterst lite då?? Lite förvirrad här :(

Det kan absolut vara en nidis! Jag fick rosa flytningar ÄL+6 och ÄL+8 (alltså uppehåll ÄL+7) och är nu i vecka 6 :) så jag tänker att det kan se jätteolika ut. Jag hade inga andra symtom.

Håller tummarna!
  • VirrePirre06
    LangB94 skrev 2021-01-16 00:11:57 följande:

Det kan absolut vara en nidis! Jag fick rosa flytningar ÄL+6 och ÄL+8 (alltså uppehåll ÄL+7) och är nu i vecka 6 :) så jag tänker att det kan se jätteolika ut. Jag hade inga andra symtom.

Håller tummarna!

Tack, ja man kan alltid hoppas :)
Svar på tråden BIM januari 2021 - Första barnet