Vickan31 skrev 2021-01-15 17:21:37 följande:
Usch vad jobbigt

Om mensen inte kommit ännu finns ju fortfarande hopp tänker jag, men jag förstår också om du känner dig ledsen och vill ställa in dig på nästa månad istället.
Usch vad det suger med denna väntan och negativa besked månad efter månad, men det kommer att bli vår tur, det är jag övertygad om! Skickar en kram och förhoppning att helgen kan ge lite vila, äta och dricka något gott samt kanske lyckas få tankarna på annat håll åtminstone stundvis

Tack för ditt fina stöd
Känns som att det är totalt kört med negativt gravtest på bim plus att min temp har dippat :( .. så jag får nog bara vänta in mensen, som jag har en känsla av att den kommer ikväll eller imorn.. känns extra tungt just nu, då jag dessutom har lite ångest över att börja jobba igen på Måndag. Har varit ledig i en månad ungefär.
Ja, jag hoppas verkligen att du har rätt :( <3 känns hopplöst just nu.. men man lär väl ta igen sig så småningom. Tänkte lägga en beställning till sambon med kosttillskott; selen, q10 och granatäpple, och hoppas att det kanske gör nåt.. sen tänkte jag boka in akupunktur inför nästa försök till mig själv. Kanske slänger man bara pengar i sjön, men pallar inte bara låta tiden gå och inte göra något aktivt för att (kanske?) öka chanserna..
Tack så mycket
Kram