• Stickling

BIM januari 2021 - Första barnet

Hej allihop!
    Här kommer en tråd för oss som längtar efter första barnet och har BIM i januari 2021. Nu hoppas vi att det nya året bär med sig plus för oss alla Hjärta 

Vi kan väl hjälpas åt att hålla BIM-listan uppdaterad - kopiera listan och fyll i BIM-datum, namn, ålder och, om du vill, vilket försök du är på Glad

• Svar på tråden BIM januari 2021 - Första barnet
  • iloverooti
    Tokan123 skrev 2021-01-14 19:21:07 följande:

Stått i badrummet i en halvtimme i chock!

Grattiss !!!!!!
  • Tokan123
    Varbergstjej skrev 2021-01-14 20:31:39 följande:

Det kommer väl när man minst anar det kanske :) men jätteroligt verkligen, stort grattis! Jag tänkte testa på söndag. Har fått någon jättelätt blödning med ljusrött blod som bara syns på pappret och inte i trosorna. Kan vara en nid, men vågar inte riktigt hoppas...

Håller tummarna!

Jag hade bim idag med en app, men söndag i en annan och början på nästa vecka på nc så är helt chockad att det syntes så snabbt och tydligt och 2-3 v
  • snelponnyhest

Tog sig inte förra månaden så nu provar vi igen.

Jag har beräknad ägglossning enlig appen Clover 12/1 (dag 15) och beräknad ägglossning enligt appen Flo 13/1 (dag 16) men jag tog mitt första ägglossningstest för denna månaden den 11/1 (dag 14) och det har inte ens varit i närheten utav såhär starkt dagarna efter. Första strecket kom nästan direkt och blev så starkt till och med innan kontrollstrecket. Bifogar bilder.

Förra månaden hade jag ett positivt ägglossningstest 14 december (dag 19) och min cykel räknades vara 33dagar då mensen kom den 29 december. Jag slutade med p-piller för endometrios i september 2020.

Har BIM 26/1 enligt appen Clover

Har BIM 28/1 enligt appen Flo

• Stickling

Jag är på BIM -3 (ÄL +10) och fick just totalt negativt test. Tempen verkar också vara på väg ner, så jag får försöka ställa in mig på att det inte gick den här månaden heller. Hoppar till februaritråden och önskar er andra all lycka till!

• Soff

Och så dippade tempen ännu mer idag på bim :(... så är väl förmodligen inget denna gången heller. Känner mig så vansinnigt uppgiven. Känns som det aldrig kommer bli nåt. Vet inte hur jag ska orka med detta mer.

• Soff
    Stickling skrev 2021-01-15 07:04:12 följande:

Jag är på BIM -3 (ÄL +10) och fick just totalt negativt test. Tempen verkar också vara på väg ner, så jag får försöka ställa in mig på att det inte gick den här månaden heller. Hoppar till februaritråden och önskar er andra all lycka till!

Fan va tråkigt :(( tempen dippade för mig också idag på bim så är nog samma här...
  • Vickan31

Men vad roligt, stort grattis! Skrattande

Tokan123 skrev 2021-01-14 19:21:07 följande:

Stått i badrummet i en halvtimme i chock!

• Stickling
    Soff skrev 2021-01-15 08:58:37 följande:

Fan va tråkigt :(( tempen dippade för mig också idag på bim så är nog samma här...

Jävla skit, så tråkigt att höra att du är i samma sits :( Vi får väl hoppas lite tills mensen faktiskt har dykt upp, men annars stöttar vi varandra i februaritråden <3
Svar på tråden BIM januari 2021 - Första barnet