Inlägg från: elbrist |Visa alla inlägg
  • elbrist

Regeringens el-fiasko

Jonnynilsson skrev 2021-12-06 11:31:04 följande:
    Tänk om de vänstervridna människorna kunde komma ihåg detta när det är dags att gå till valurnorna!

S har med öppna ögon låtit MP skapa det totala sammanbrottet vi skådat i Sverige i modern tid. Men det fina är att det drabbar deras egna väljare det vill säga låginkomsttagarna mest. 
    Detta stämmer inte längre. Låginkomsttagare har sedan länge lämnat Socialdemokraterna, kvar är välavlönad vänster i storstan och bidragstagare.

Politik som slår mot arbetarklassen gör varken från eller till för sossarna i valet 2022. Jag kommer ta min 15 min dusch som vanligt idag och betala vad det kostar, men jag sörjer för den ensamstående mamman som bor utanför stan och måste ta bilen till jobbet. Med två barn som ska duscha efter träningen tre gånger i veckan blir det inte många kronor kvar efter att det mesta redan skattats bort. Det är tyvärr inte lätt att vara fattig i Socialdemokraternas Sverige.
  • elbrist
    Padirac skrev 2021-12-06 16:13:20 följande:
    Finns SD-tv kvar på youtube?  Vad är det för energi-expert de har bjudit in till orban-tv?
    Betalar Ygeman per inlägg eller är det fast månadslön?
  • elbrist
    Padirac skrev 2021-12-06 16:26:58 följande:
    Rudling frekventerar väl avstängda vitmakt swebbtv och folkförvillarna klimatupplysningen.... och nu SD-tv...  SD-tv verkar ha samma målgrupp och samma klientel som de ovan nämnda
    Med tanke på att du postar två inlägg om samma sak fick jag nog svar på min fråga, Ygeman betalar dig per inlägg och alltså inte en fast månadslön.
Svar på tråden Regeringens el-fiasko