• Funderar81

Inga ägg befruktade vid ivf

Hallå där. Hoppar med här.Har inte så pigga äggstockar längre och hamnar nog i menopaus om få år. Gjorde ivf första gången nu i februari. 5 ägg. En 3-dagars som jag fick tillbaka förra veckan och 1 som klarade sig till frysen.

Har testdag på tisdag och funderar på om jag ska använda frysägget direkt eller köra en runda till.

• Funderar81

Hallå där. Hoppar med här.Har inte så pigga äggstockar längre och hamnar nog i menopaus om få år. Gjorde ivf första gången nu i februari. 5 ägg. En 3-dagars som jag fick tillbaka förra veckan och 1 som klarade sig till frysen.

Har testdag på tisdag och funderar på om jag ska använda frysägget direkt eller köra en runda till.

• Funderar81
    Nata1979 skrev 2021-02-19 05:59:04 följande:
    Jag hoppas att du får positiv svar och slipper allt.

Vänta och se vad som händer :)
    Tack, det vore guld om det kunde funka direkt. 
    Tycker det är så många som klarar det på första försöket. Samtidigt så sjuukt många som kämpar i åratal.
    Jag tar det som det kommer.
  • Funderar81

Hejsan alla. Min testdag kom och gick med negativt svar. Antar att det skulle varit alldeles för lätt om det funkat direkt.

Ska scannas imorgon inför nästa äggupplägg. Har 1 enda embryo i frysen. Så läskigt ????

• Funderar81
    Nykär15 skrev 2021-03-03 13:13:29 följande:

Så blev det här med...men vi fick inget till frysen så vi får börja om helt igen....

Åh, förstår om du tycker det är jobbigt. Med 1 ägg i frysen tycker jag det var mycket att gå igenom för så dåligt resultat och ännu värre utan något ägg.

Jag vet inte vad jag ska göra om frysägget skiter sig. Kanske bara satsa på insemination... Vet inte..
Svar på tråden Inga ägg befruktade vid ivf