Inlägg från: Anonym (Nix) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nix)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Anonym (Nyfiken man) skrev 2020-11-19 21:21:02 följande:

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

Nix, hade inte funkat alls för mig. Det känns undergivet och jag vill ha en dominant man - att se honom undergiven hade gjort mig avtänd för alltid
  • Anonym (Nix)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-12-14 08:06:06 följande:

Vad är det i situationen som gör mannen undergiven??

Han kan väl vara dominant även i läget när han har sex med en annan man?

För mig känns det undergivet att suga kuk, hade inte funkat alls för mig
  • Anonym (Nix)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-12-14 15:40:29 följande:

Jag har förstås aldrig sett min partner som undergiven för att hon suger kuk - det förstår jag inte riktigt? Det är ju hon som har kontrollen och är aktiv då och inte jag??

Men alla känner olika, det är bara att acceptera.

För mig är det definitivt undergivet om min man skulle suga kuk eller bli påsatt av kuk eller tex strapon oavsett om det var av man eller kvinna. Man kan suga kuk på olika sätt :) Det kan definitivt vara väldigt undergivet. Jag vill att min man är enbart dominant
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?