Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Nej , inte ett dugg upphetsande.

Jag skulle skilja mig om han sög någons kuk.

• Anonym (K)
    Anonym (bs man) skrev 2020-11-20 17:29:38 följande:

Fascinerande hur mycket dold homofobi det finns bland kvinnor här på FL... Hade TS ställt omvända frågan till män hade garanterat ingen varit negativ (själv tycker jag inte sex mellan tjejer är särskilt intressant men ville min fru uttrycka önskemål om att testa det skulle det inte påverka min bild av henne i något avseende, utom möjligen att jag skulle uppskatta att hon ville vidga sina vyer sexuellt..).

Eller så vill man inte att ens partner otrogen?

Tror du att svaret skulle ha varit annorlunda om frågan var om en kvinna vill se ens man slicka en annan kvinnas fitta istället?

Fascinerande hur fördomsfull du själv är att du tar för givet att det handlar per automatik om dold homofobi om man inte vill att ens partner har sex med andra.
  • Anonym (K)
    MammAmma skrev 2020-11-20 17:34:23 följande:

Finns en del hämmade och dömmande kvinnor på det här forumet. Tycker fan synd om män i heterosexuella relationer efter att ha läst den här tråden...

Du är lika dömande själv.

Så länge man anser att endast ens eget sexliv är rätt och tillåtet , och alla andra ska kallas för olika nedsättande tillmälen spelar ingen roll vilka dessa preferenser är , man är trångsynt och dömande.
  • Anonym (K)
    Anonym (bs man) skrev 2020-11-20 17:49:00 följande:

Fast det många vänder sig mot är inte att man skulle vara otrogen (ts ville ju vara öppen med sin fru om hans fantasi) utan själva grejen att ens man skulle vilja ha sex med en annan man. Vilket jag upplever som homofobi, även om ingen vill erkänna det naturligtvis.

Det beror väl på om det är fantasin eller handlingen man har problem med?

TS skriver att han vill prova , inte bara ha detta som fantasi...

Min man får fantasiera om vad som helst , men är han otrogen IRL , lämnar jag honom oavsett om det är en man eller kvinna han är otrogen med.

Visserligen säger TS att han vill vara öppet med sin fru , men hur gör han om hon säger nej?

Ger han upp sina planer?

TS frågar om man skulle tycka att det är upphetsande.

Det är ganska befängt att tycka att man är homofob bara för att man inte blir upphetsad av synen / tanken.
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?