Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Oj vilka konstiga eller intressanta svar så långt.

Tror att om frågan varit ställt till oss män, och om man skulle vilja se sin fru slicka fitta så har nog svaren varit annorlunda mot detta ovan.

• Anonym (Man)
    Anonym (Nej) skrev 2020-11-20 11:18:43 följande:

Ja såklart svaren hade blivit annorlunda, ni män har ju alltid varit på den "nivån" lite sexuellt rubbade, så sexigt att se två kvinnor slicka varandras fittor. Kan inte annat än säga urk till det med.

Ja vi är ju från olika planeter så det är ju inte så konstigt. Slicka fitta är ju hett och är det två tjejer så ännu bättre nästan.
  • Anonym (Man)
    Anonym (iminadrömmar) skrev 2020-12-11 11:02:06 följande:

Jag är bisexuell och blir kåt av tjejer som tycker det är ok att jag gillar män.

En tjej skickade en bild till mig med två män i duschen. De var muskulösa och duschade antagligen efter gymmet. Jag blev så upphetsad av att hon skickade bilden, hon uppmuntrade att jag är kåt på män och roades nog lite av det.

En annan tjej ville jag skulle ta bilder om jag träffade någon man.

Gör hon det för att kåta upp dig eller för att vara lite rolig bara? Har ni pratat om gemensamma snygga killar ni vill ligga med?
  • Anonym (Man)
    Anonym (K) skrev 2020-11-20 17:38:02 följande:

Eller så vill man inte att ens partner otrogen?

Tror du att svaret skulle ha varit annorlunda om frågan var om en kvinna vill se ens man slicka en annan kvinnas fitta istället?

Fascinerande hur fördomsfull du själv är att du tar för givet att det handlar per automatik om dold homofobi om man inte vill att ens partner har sex med andra.

Se den andra tråden här på forumet som handlar precis om det så får du se utfallet där.
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?