• yagge

Sjukt trött på att vara kåt hela tiden (tjej)

Jag är 32- och konstant djurisk kåt i perioder. Lika kåt direkt efter en orgasm. Ständigt pirr i klittan. Orkar inte med livet!!

Min dejt kan älska med mig i timmar och jag kan komma flera gånger efter varandra. Men min kåthet går ändå inte över. Finns det någon jävla lösning.

Provat lägga is på f...n. Inget funkar!

• Svar på tråden Sjukt trött på att vara kåt hela tiden (tjej)
  • Moder1

Avhållsamhet eller att inte tillåta sig komma minskar sugen en del.

Ju oftare jag har sex och kommer ju mer behöver jag.

Går ju i perioder men prova

• Vila365

Kåtfia och Q med älskare : hur gamla är ni? Har hört att detta kan hänga ihop med klimakteriet också.. En del får minska lust, en del tvärt om..

• Anonym (Kåtfia)

Jag har i stort sett hela livet varit väldigt sexuell och kåt av mig. Är idag 47 Onanerar dagligen.

Fanns väl perioder när barnen var små som kåtheten gick ner något.

Är inte i klimakteriet än. Har också läst om att det kan med hormoner att göra.

• Vila365
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-02-17 22:07:35 följande:

Jag har i stort sett hela livet varit väldigt sexuell och kåt av mig. Är idag 47 Onanerar dagligen.

Fanns väl perioder när barnen var små som kåtheten gick ner något.

Är inte i klimakteriet än. Har också läst om att det kan med hormoner att göra.

Vi får väl hjälpa varandra då ;)

Samma här, Onanerar också varje dag, ibland drar jag ut på det och retar jag mig själv i timmar för att orgasmen ska blir större. (funkar inte lika lätt som dig att komma 4-5 gånger på raken..
  • Anonym (Kåtfia)
    Vila365 skrev 2021-02-17 22:12:39 följande:

Vi får väl hjälpa varandra då ;)

Samma här, Onanerar också varje dag, ibland drar jag ut på det och retar jag mig själv i timmar för att orgasmen ska blir större. (funkar inte lika lätt som dig att komma 4-5 gånger på raken..

Ja, alltid bra att hjälpas åt;)

Jag kommer väldigt lätt. Och visst jagar jag sköna orgasmer både på egen hand men även med partner. Men det räcker inte. Vill ju ha kuk. Känslan bli ordentligt fylld. Går inte riktigt att stoppa.
  • Anonym (Kåtfia)
    Vila365 skrev 2021-02-17 23:07:39 följande:

Skicka PM så kanske vi kan hjälpas åt att mätta våra behov då..???? Har sjäv en fleshlight som jag varierar mig med, men den är inte äkta vara.. Älskar att ge oralsex, men det funkar inte alls med den ????

Hehe, nej sorry;)

Jag har redan personer i min närhet som på olika sätt tillfredställer mig. Men kåtheten är den samma:)
  • Underhill
    yagge skrev 2020-11-24 18:04:36 följande:
    Jo försökt gå längre promenader, röra på mig mer, distrahera med det och det andra men tyvärr minskar inte kåtheten. Problemet är också att jag inte längre klarar av förspel, måste köra igång direkt. Tänder till direkt. Är rädd att mkn dejt inte kommer orka med mig längre. Han är dessutom 52!
    Tänkte på din dejts ålder...även om det finns undantag...att det är mer troligt att yngre män/killar har aningens bättre förutsättningar att orka med mer. Men det kanske inte är så för dig och er?

Annars låter det som du har en härlig lust...inte alla som har det. Men förstår ju på din beskrivning att det också kan bli jobbigt. Har du barn? Fött barn?...funderade om det isf blev "värre" efter graviditet/amning eller om det har varit ung samma både innan och efter.
  • Anonym (Theådåra)

Jag har en kk som hjärna skulle vilja va med dig

• Paganini
    Anonym (H) skrev 2021-02-17 18:14:18 följande:
    Luktar avundsjuk oskuld om detta.
    Oskuld ja, avundsjuk nej.
Svar på tråden Sjukt trött på att vara kåt hela tiden (tjej)