Anonym (Q med älskare) skrev 2020-11-25 11:48:18 följande:
Lufttrycksvibratorn ger mig kraftigare och djupare orgasmer än vad jag någonsin upplevt tidigare,
men de riktigt omvälvande kommer inte förrän den 4-5 riktiga orgasmen i rad.
Jag kan uppleva den första eller den andra som väldigt kraftig. Förr skulle jag ha slutat där och känt mig tillfredsställd och nöjd.
Men numera har jag lärt mig fortsätta, trots att jag kanske glömt bort lite av känslan sen förra gången, så vet jag nu att om jag fortsätter så kommer jag att uppleva dem ännu starkare, liksom djupare och mer kompletta, för att till slut uppnå ett "äkta" tillstånd av avslappning och full tillfredsställelse.
Det har funkat för mig vid flera tillfällen men det är inte alltid jag har möjlighet, tid eller tillräcklig motivation, för att uppnå detta.
Testa så får du se om det kanske kan hjälpa dig?
Jag kan känna igen mig en hel del i känslorna som du beskriver.
Tidigare kunde jag längta ihjäl mig efter en sådan weekend med min älskare som jag tidigare beskrivit. Det var liksom den enda lösningen jag kunde tänka mig.
Men det påverkade mig och livet i allmänhet lite negativt på flera sätt, det blev så mycket fokus på saknaden och längtan så det påverkade mig rätt mycket. Jag blev också lite tjatig och besatt av att försöka skapa möjligheter att få träffa min älskare men när det inte var möjligt så blev jag mycket sämre till mods.
Men nu när jag funnit möjligheter, och fått öva mig, att på egen hand få utlopp för behov och känslor så måste jag inte fokusera lika mycket på att få träffa älskaren. Som du kan förstå så känns det nu bättre på många sätt. Även om jag fortfarande kan längta och känna jättemycket behov att få träffa min älskare.
Jag brukar använda satifyern precis som dub. Uppnår ca 4-5 orgasmer på raken. Orgasmen blir precis som du beskriver det bara starkare och starkare ju fler gånger jag kommer. Helt underbart. Och oavsett om jag använder en dildo som penetrerar mig så vill jag känna mig ännu mer fylld. Det är där jag börjar kuklängta.
Det här med en älskare är bland det bästa och även bland det jobbigaste jag varit med om. Det är som du säger. Man blir som besatt. Känslomässigt offrar man sig själv, sin familj, vänner och jobb. Bara man hinner till nästa knull liksom. Och jäklar vad man blir besvikelsen när man inte lyckas få till det att ses det är fan värre än ett barn som blivit utan klappar på julafton.
Men bonusen älskaren tillfört går inte att beskriva med ord.