Inlägg från: Anonym (Jossan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jossan)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Kvinnor som får orgasm av penetration är dom som har klitoris nära hålet så att kuken nuddar där vid sex

• Anonym (Jossan)

Man har ju knappt känsel inuti fittan... för att det ens ska vara skönt måste man stimulera klitoris

• Anonym (Jossan)

Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr

• Anonym (Jossan)

Fejkar såklart. De gör alla kvinnor men vägrar erkänna.... man kan knipa där nere o låtsas så man kommer. Alla killar går på det varje gång :D vet att män skriver här o låtsas vara kvinnor som kommer. Går inte ens på det längre... o tjejer som säger att ni kommer... högst 1 gång på 30 min med intensiv klitorisstimulans... ni som säger att ni kommer flera gånger o vaginalt är riktiga skitsnackare. Ni vill bara skryta o låtsas att det är så. Herregud va pinsamma ni är

• Anonym (Jossan)

40 + usch!! ????????????????????

• Anonym (Jossan)

Vadå synd om er som inte kommer vid sex?? Dom flesta kommer inte av enbart vaginal penetration... för mig är det så att stimulerar jag klitoris när jag har sex så känner jag inget. All känsel på klitoris domnar bort. Just därför kan jag inte få orgasm vid sex. Kan bara komma via klitoris om inget är i mig

Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?