Inlägg från: parnordqvist |Visa alla inlägg
  • parnordqvist

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Anonym (Fisken) skrev 2020-09-29 05:19:17 följande:

Jag är kvinna och kommer minst 4-5 gånger varje gång jag har sex. Med en av mina ex kunde jag komma 40-50 gånger på några timmar, men han var en sån som älskade att se mej njuta och vi kunde ha sex i timmar. 

Ja där ser man hur mycket bättre kvinnligt sex är än manligt. Helt otroligt! Jag är så avundsjuk på kvinnligt sex. (Observera att jag inte har några sexuella erfarenheter själv, men jag förstår att det är stora skillnader ändå).
  • parnordqvist
    Anonym (Kvinnor kan!) skrev 2020-10-01 14:13:35 följande:

Har alltid kunnat komma genom penetrationssex, men har lärt mig njuta ännu mer med ökande ålder (nu 51). Blir bara ledsen av påståenden som "inga kvinnor kan komma genom enbart penetration". Det går alldeles utmärkt för mig, och de väninnor jag pratar öppet och ärligt om sex med. När andra kvinnor påstår att det inte går att komma genom penetrationssex hoppas jag att de får bra orgasmer på andra sätt, även tillsammans med sin partner. Och träning ger färdighet. Att vara bitter och avsäga sig ansvaret för sin sexuella njutning kommer inte att hjälpa någon kvinna att njuta bättre.

Med dessa ord sagda arbetar jag för att stänga orgasmglappet :)
    I snitt gissar jag att jag kommer jag tre gånger varje gång jag har sex med min man. Han kommer sällan mer än en gång.

Kuken och fittan spelade boll. Fittan vann med 3-1.

Det finns väl egentligen inget orgasmglapp. När kvinnan kommer igång sopar hon banan med det manliga sexet. Må vara att mannen får orgasm oftare men inte bäst, definitivt inte. Mannens orgasm = kvantitet. Kvinnans orgasm(er) = kvalitet. Vad väljer man? Kvalitet så klart.
  • parnordqvist
    Anonym (Transkille) skrev 2020-12-22 02:01:03 följande:

Vid analsex är mitt rekord 17 feminina sprutorgasmer.

I snitt ligger jag på ca 7.

Oj, det var värst! Ett snitt på 7? Det är värre än vad de flesta kvinnor klarar. Jag har insett att manligt sex är det sämsta sexet som går att få, tyvärr. Mannens längsta orgasm är lika lång som kvinnans kortaste. Inte nog med att man som man bara får korta orgasmer, man kan inte få en till heller om man inte väntar ett par timmar. Ingen variation på orgasmen finns heller, vi saknar g-punkt och har endast 4 000 nervändar i ollonet medan kvinnan har 8 000 i sin clitoris. Rena rama utklassningen skulle jag säga. Jag är så sur, så besviken på detta. 
  • parnordqvist
    Anonym (Transkille) skrev 2021-01-09 18:48:46 följande:
    Jag håller med dej hela vägen. Vad du glömde säga är att när vi fått orgasm slår sömnkoman till och sexdriften blir typ noll. Protestera o kräv jämlikhet!!!

Därför är jag så totalt betagen av min utvecklade förmåga till squirt orgasmen för lusten, kåtheten består för fler o fler orgasmer. Men när jag avslutar med en spermaorgasm så går rullgardinen ner för mer lek.
    Men har du gjort något ingrepp då för att få detta? Är du redan kvinna, så att säga? Det går ju inte att fixa utan att bli av med "paketet". Själv är jag snart 49 och fortfarande pojke. Det är helt sjukt när man tänker efter. Måste vara den största losern norr om Dalälven.
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?