Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Wench85 skrev 2020-09-28 13:41:32 följande:

Nu var väl frågan i trådstarten "Hur många orgasmer får du när du knullar?" och inte hur många orgasmer får du av penetrerande sex, då även om din kommentar skulle vara korrekt har det inte med ts att göra.

Jag trodde för övrigt att jag var en av dem som inte fick orgasm utan stimulans av klitorisollon, men jag fick mitt livs första orgasm vid penis i vagina-sex utan annan stimulans alldeles nyligen, vid ålder 30+. Kul och oväntat!

Knulla är väl lika med penetrerande sex.

Men jag får aldrig orgasm vid ett knull då jag inte kan få orgasm vid penetrerande sex precis som de flesta kvinnor inte kan.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (EN) skrev 2020-09-28 21:07:14 följande:

De flesta kvinnor kan få orgasm vid penetration med lite extra klitorisstimulans - det är inte direkt något ovanligt.

Ok, hur kommer det sig att så många kvinnor inte får orgasm då om det nu bara krävs lite extra klitorisstimulans?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (EN) skrev 2020-09-28 22:24:04 följande:

Några kvinnor får aldrig orgasm. De flesta får orgasm av stimulans av klitoris före, efter eller under tiden penetrering. Några får det utan extra stimulans.

Att kvinnor behöver extra stimulans betyder inte att de inte får orgasm alls.

Fast det stämmer inte att några kvinnor aldrig får orgasm, undersökningar visar att 10-15% av alla kvinnor aldrig får orgasm vid sex så det är vanligt med andra ord.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (EN) skrev 2020-09-29 19:05:57 följande:

Du kanske inte har det, jag njuter väldigt mycket av stimulans inuti

Jaså? Eller intalar du dig bara det? Att det kan vara så olika i sådana fall, jag får mest ont av penetration, ingen njutning där direkt.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 20:24:29 följande:

Alla tjejer fejkar orgasmer eller så är det män som skriver o låtsas vara kvinnor. Tjejer njuter inte av penetration utan att stimulera klitoris. Spelar ingen roll va ni säger tyvärr

Jag håller med dig här. Känns som om det alltid är någon anonym som ska in och skriva att kvinnor visst njuter av penetration och aldrig skulle vilja vara utan det i sitt sexliv. Tror det måste vara en man bakom den signaturen
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (EN) skrev 2020-09-29 20:37:00 följande:

Stackars dig om du är kvinna och Intalar dig det. Jag är 100% kvinna. Njuter oerhört av penetrering och sex - jag behöver lite extra klitorisstimulans men skulle aldrig vilja vara utan penetrering - det är ett måste i mitt sexliv.

Låter konstigt, har du fler nerver i slidan än vad som är normalt då?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-29 20:44:15 följande:

Tänker också på en tjej jag var tillsammans med i tonåren. Hon kunde komma bara av att smeka hennes bröst och det har jag svårt för att tro att det var fejkorgasmer, var ju på den tiden fejk knappt var uppfunnet

Tjejer har nog fejkat i alla tider.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-29 20:58:20 följande:

Tror du... Ja möjligt för hon hyrde moviebox och hade egna vhs så kanske den vägen hon lärde sig

Varför måste man lära sig att fejka? Har folk kunnat knulla i alla tider utan porrfilm så har tjejer kunnat fejka i alla tider.
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?