Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

Hur många orgasmer får du när du knullar?

Anonym (-) skrev 2020-09-28 09:39:56 följande:

Kvinnor får inte orgasm av penetrerande sex. Så det blir en ickefråga.

Vilket jäkla skitsnack, VISSA kvinnor får inte det andra får många och olika sorter.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (-) skrev 2020-09-28 09:52:43 följande:
    Hon fejkar väl, precis som alla andra. Alt. så stimulerar hon klitoris själv med handen, eller att ni kör i en ställning där din kropp stimulerar hennes klitoris.

www.svtplay.se/video/27816475/den-kvinnliga-orgasmen

www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnor-far-mindre-orgasm-an-man-strukturell-orattvisa

illvet.se/manniskan/sex/orgasm-darfor-fejkar-kvinnor
    Så alla kvinnor som säger att de får orgasm av penetrering ljuger menar du?

Inget av dina länkar säger ett dugg om att INGA kvinnor kan få orgasm av penetrering. Det enda de säger är att VISSA kvinnor inte kan få det och att VISSA kvinnor fejkar det.

Hur fan lyckas du få det till att det gäller ALLA kvinnor?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Jooo) skrev 2020-09-28 12:25:15 följande:

Men jo, självklart kan man som kvinna få orgasm av penetrerande sex, MEN det är en form av klitorisorgasm det med. Klitoris sträcker sig från klitorishuvudet längsmed hela inre blygdläppar och sen upp till G-punkt, ca 15 cm (ish). Jag behöver inte stimulans på själva klitoris för att komma, men jag behöver stimulans av den del av klitoris som är på insidan (+g-punkt) för att komma penetrerande. Därför kan man få orgasm i doggystyle och liknande där mannens kropp inte stimulerar klitoris på utsidan. Vissa får ju såklart endast g-punktsorgasmer med såklart, men just för mig då så behöver jag båda oftast.

Nja, fast jag undrar om det där stämmer? Jag har oxå sett den fysiologiska beskrivningen men har lite frågetecken kring det.

Min sambo har lätt för att få orgasm både av penetrering och klitoris, faktum är att hon har lättare att komma av penetrering än klitoris. Hon kan ibland även få klitoris orgasm av penetrering då kuken eller kroppen gnuggas mot klitoris vid penetrering. Men det är helt olika och känns enligt henne själv väldigt olika. 

Själv upplever jag det oxå väldigt olika i hur hon reagerar på olika orgasmer, när hon får en klitorisorgasm så rycker hela hon och benen far år alla håll, när hon får "vanligt" orgasm (penetrering) så tenderar hon att klamra sig fast vid mig och typ "hålla i sig" och fontänorgasmer upplevs av både henne och mig som mycket starkare och längre än "vanlig" orgasm.

Om alla triggas av samma sak varför är de då så olika?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Jossan) skrev 2020-09-29 13:52:02 följande:

Man har ju knappt känsel inuti fittan... för att det ens ska vara skönt måste man stimulera klitoris

För dig kanske det är så men inte för alla kvinnor.
Svar på tråden Hur många orgasmer får du när du knullar?