Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Bitten skrev 2020-10-24 17:27:23 följande:

Tråden handlar väl knappast om medkänsla. Den handlar om att det kan kännas skönt att vara med en person som redan är upptagen för att en då vet att det inte kommer bli något seriöst vilket är precis det som en vill vara säker på att det inte blir.

Det är inte olagligt att inte ha medkänsla för någon som blir bedragen. Det är heller inte olagligt att vara den som bedrar.

Jag är också på ts sida.

Det är inte heller olagligt att inte ha medkänsla för någon som bedrar eller som deltar i någon annans otrohet.

Dessutom kan man inte vara säker på att en upptagen man inte får känslor.,
    TS skriver ju att flera män har lämnat sina fruar för henne.
    Så att han är upptagen är uppenbarligen ingen garanti.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-25 10:33:55 följande:
    Det är sant att det inte är någon garanti, dock är risken betydligt mindre.

Just nu har jag ju en som skickar blommor trots att jag sagt att jag tänker avsluta.
    Nej,men att säga att det är helt säkert är ju fel.

Då får du väl be honom sluta med det då. Men du njuter kanske av att få den uppmärksamheten.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-25 10:50:25 följande:
    Jag har bett honom att sluta och jag tänker inte träffa honom mer.
    Dock kan jag inte tvinga honom att sluta uppvakta mig utan att vara väldigt otrevlig och det ligger inte i min natur.

Jag kan ju förstås hota med att kontakta frun, även om jag inte kommer göra det.  Jag njuter definitivt inte av denna oönskade uppmärksamhet.
    Ja,då är det väl bara att hota med det. Och göra det om han ändå inte slytar.
  • molly50
    molly50 skrev 2020-10-25 11:10:08 följande:
    Ja,då är det väl bara att hota med det. Och göra det om han ändå inte slytar.
    *Slutar.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-25 11:12:30 följande:
    Det får nog bli tomma hot, men det vet ju inte han.
    Jag kommer absolut inte kontakta frun, varför skulle jag?
    För att få honom att sluta,kanske.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-27 11:39:37 följande:
    Hahaha!
    Herregud, ja det är klart att du kan få vem du vill. Ja men det är ju självklart! 
    Åh, herregud vilken komiker du är!!!

Nej, nu skrattar jag så jag får ont i magen! 

Och om du missat det så vill jag inte ha en partner, inte nu och inte någonsin.

(Om du bara visste vad det är du kallar för "bottenskrap". Fast det är klart, bittra bedragna kvinnor måste ju försvara sina misslyckanden på något sätt.)
    Bara det att de har valt att vara otrogna mot sina fruar ör dem till bottenskrap.
    Det är en väldigt oattraktiv egenskap.
    Utseendet är inte allt.
  • molly50
    Anonym (Girl) skrev 2020-10-30 09:31:46 följande:

Det enda detta bevisar är vilka idioter till män det verkligen finns. De har inget samvete utan följer endast SIN egen lust och vilja utan som helt tanke på sin partner. Usch mår bara illa av vissa mäns beteende. Skulle min man välja ?grönare gräset på andra sidan? för sin lust och begär skulle jag bara säga tack hej.

Problemet är inte du Ts. Jag är bara glad att kvinnor står upp för sin sak, sin vilja och lever sitt liv utan att vara beroende av någon. Helt rätt! Underbart med självständiga kvinnor.

MEN

Sen att skryta om att du BEHAGAR MÄN bättre än andra kvinnor och uppfyller MÄNS fantasier i sängen, förstår jag inte vad du vill poängtera med det. Hade du endast skrivit om dig själv, din lust, ditt liv så hade jag sagt YOU GO GIRL. Men att börja värdera andra kvinnor blev lågvattenmärke.

Inte bara det. Hon skyller dessutom på fruarna för att deras män kommer till henne.
    De kan inte vattna sin gräsmatta eller behaga sina män osv.
    Det är också ett lågvattenmärke.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-31 09:23:49 följande:
    Då frågar jag dig också.

Varför tror du att män väljer sina äventyr med mig om allt är så bra därhemma?
    Hur kan det vara att vissa t o m lämnat sina fruar för min skull? (UTAN att ha blivit påkommen. Så det är inte det som är anledningen.)

Det säkraste kortet för mig är en man med småungar, de är mest bundna till familjen.
    För en sak har jag iallafall förstått, det är familjen som håller de flesta kvar där. Inte frun specifikt, utan familjen med ungar, hund, villa, volvo och husvagn. Livsstilen.
    Det har jag svarat på tidigare. Men det verkar du ha missat.
    En del söker bara lite spänning vid sidan av.
    Det behöver inte vara dåligt i förhållandet.
    Men även om det skulle vara så så är det inte enbart fruns fel,som du försöker få det till.
    Man är två i en relation och båda måste jobba för att det ska funka.
    Och det är helt och hållet mannens egna val att vara otrogen istället för att jobba på de förhållande han har. Det ansvaret kan inte läggas på frun.
    Om han är för feg för att våga prata med frun om deras problem alt göra slut på ett värdigt sätt så är det inte fruns fel.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-31 13:03:32 följande:
    Ja, men det är ju toppen och precis den mannen jag söker!
    Fast om allt är bra så gör han inte det. Det tror jag nog att du också förstår. Det behöver givetvis inte vara katastrofalt därhemma, men rosenrött lär det inte vara.

Nej, visst. Det måste inte bara vara fruns fel. Det får jag hålla med om, förhållandet kan knaka av olika anledningar. Fast knakar det för mycket så är det risk att det brister, och då tänker inte jag stå där och plockar upp resterna.

Jag bryr mig inte om deras familjeproblem, jag vill inget veta. Skulle det börja ältas om sån skit så säger jag tack och adjö.
    Jag är inte terapeut, jag vill bara ha skönt och kravlöst sex.

Tack förresten för att du alltid håller god ton!
    Fast vad vet du egentligen om det om du inte är intresserad av hur de har det därhemma?
    Och varför bryr du dig överhuvudtaget om det?

För att inte bry dig så tycker jag du fokuserar väldigt mycket på mannens fru och deras förhållande.

Tack,det var snällt sagt.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-01 13:05:28 följande:
    Vad får dig att tro att jag bryr mig?
    Jag antar att något får männen att hoppa över skaklarna, är det så konstigt?

En lyckligt gift familjeman riskerar nog inte allt för att ha en älskarinna på sidan om. Varför skulle han?

Vasågod, du är ju en av de få som klarar bedriften att hålla en god ton oavsett vem du diskuterar med.
    För att du hela tiden tar upp att männen måste ha det dåligt hemma när de kommer till dig.
    Och för att du klankat ner på fruarna.
    Om du verkligen inte bryr dig så behöver du ju inte fokusera på de sakerna.

Som någon skrev ovan så finns de ju män som är sexberoende och som bara söker spänning vid sidan av.
    Så det behöver inte bero på deras situation hemma.

Tack! Jag försöker så gott jag kan.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-01 13:23:02 följande:
    Mycket av det jag skrivit angående fruarna är svar på andras frågor.
    Men jag vidhåller det jag skrev i mitt förra svar till dig.

Visst kan det vara så att vissa släcker sin eviga sextörst hos mig, det har jag inga problem med.
    Det kanske är lockande med det förbjudna också, förbjuden frukt säga vara den godaste.
    Men vad vet jag, för mig är det inte förbjudet. 
    Men om du verkligen inte bryr dig så behöver du ju inte påpeka det heller.
    Eller hut. 
    Och redan i din ts så klankade du ner på fruarna.
    Så det har ju inte enbart varit som svar på andras frågor.

Ja,det kan mycket väl vara så.
    Men då förstår jag ännu mindre varför det ska klankas ner på fruarna.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-01 13:51:01 följande:
    Nej, det har allt varit lite för att provocera också.
    Jag var rejält taggad när jag skrev tråden.

Men ingen rök utan eld.Flört
    Ja,det tror jag att alla här har förstått.  

Hur menar du då? Ingen rök utan eld?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!