Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:05:10 följande:
Det är klart jag har förstått, det har jag nog klargjort fler gånger än man har fingrar på ena handen.
I de flesta fall vill säga, då det faktiskt hänt att mannen valt mig före frun. Tyvärr, för hans del då jag inte var intresserad.
Jag vill inte att dessa män ska kära ner sig i mig, jag vill att de ska vilja samma som jag. Nämligen ha sköna stunder utan krav, ett tag tills någon av oss tröttnar eller han blir påkommen där hemma.
Mannen är för mig också utbytbar förstår du.
Jag vill som sagt bara ha russinen, resten kan hon där hemma gärna behålla.
Haha, "inse att enda anldeningen att du hänger kvar är att..."hahahahaha, men för fan läs vad jag skrivit!
Det är ju vad jag berättat från start!
Dock står jag inte till tjänst som en jävla piga så fort han vill utan han får vackert vänta tills jag vill. Och vet du vad? Många, många gånger har han "åkt och hämtat något på jobbet" för att få en snabbis när jag varit vrålkåt!
Så då har familjen fått vänta.
Du vet inte vad du pratar om, men jag antar att det blir så när man fått veta att ens gubbe varit på äventyr utan kalsongerna på..
Haha, snacka om att inte ha fattat ett ord av allt jag har skrivit!
Ja, det har framkommit rätt tydligt att en livspartner inte är för dig. Du vill ha sex och inget annat. Det är ändå lite du som är outsidern i det här. De flesta människor har en önskan om att dela livet (även vardagen) med en partner. De flesta mår bättre av att få hela kakan, inte bara sex med någon som är utbytbar.
Du fungerar annorlunda. Ser du ner på alla som vill leva med en partner? Varför har du ett behov av att uttrycka dig så taggigt, och ofta elakt? Varför har du ett behov av att verkligen "smeta in i ansiktet" på alla att deras partner säkert får sitt på annat håll?
Själv fungerar jag på motsatt sätt jämfört med dig. Jag vill leva med en man, men sexet är inte viktigt alls för mig.
Jag har aldrig blivit bedragen. Jag tycker ändå extremt illa om otrohet. Precis som jag tycker illa om misshandel trots att jag aldrig blivit misshandlad.