Inlägg från: Anonym (Jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaha)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (h) skrev 2020-09-20 12:57:11 följande:

Vad ts förväntade sig kan jag inte svara på av förklarliga skäl.

Jag undrar vilka exakta frågor ts vägrat svara på, jag hittar nämligen ingen nu när jag skummat genom tråden igen.

När man blir kallad saker eller när någon klistrar på en egenskaper eller personlighetsdrag som inte stämmer, då måste man få säga ifrån. Och det nog det som föranledde tillägget i hennes trådstart.

Vilka epitet tänker du på?

Hon har tex inte svarat på frågan om hur det kom sig att hon separerade från sina barns pappa (pappor?).
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (h) skrev 2020-09-20 13:07:24 följande:

Ok, det missade jag.

Det kanske hon svarar på när hon läser detta, hon kan ju ha missat det av bara farten också.

Eller så tycker hon kanske att det inte har med saken att göra, vilket det inte har.

Anonym (Japp) skrev 2020-09-20 15:34:24 följande:

Vad har det med hennes tråd att göra?

Det har med hennes tråd att göra, men kanske på ett djupare plan än ni kan se.

Jag är fundersam över vad som gör att just TS väljer att inte ha en partner inom överskådlig framtid, och hur det kommer sig att hon verkar se det som negativt att vara en familj. Om hon skulle vilja ha en riktig diskussion kunde det vara intressant att även ta upp bakgrund, såsom hennes tidigare förhållanden och hur det tog slut. Hon vill dock inte detta och är inte ett dugg intresserad av en diskussion kring hennes val. Jag väntar mig inget svar, och skulle hon svara skulle det inte säga någonting. Hon vill bara låtsas som om hon vill "röra om i grytan".
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (h) skrev 2020-09-21 05:09:43 följande:

Djupare plan än ni kan se?Vad är det för trams?Förstår precis vad du menar men du ska nog inte räkna för mycket med att ts kommer ge den informationen när du skriver på detta näsvisa, lite förmersättet som du gör.Genom att dumförklara andra blir man inte heller speciellt populär. Men det vet du säkert redan.Men var är ts?

Uppenbarligen förstod du inte vad frågan hade med saken att göra. Det skrev du själv.

Nej, jag räknar inte med svar. Jag skrev frågan för länge sedan på ett helt normalt, vänligt vis, men det ligger inte i TS intresse att diskutera. Jag räknade inte med svar då heller.

Hoppas inte för mycket på att TS kommer tillbaka. Kanske du tycker det är lite trist att TS ignorerat även dig genom tråden, trots dina hejarop?
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-21 16:12:13 följande:

De jag kallat för bittra har varit övertydliga med sin bitterhet. Så enkelt var det.

Sen om de är tjocka, osexiga eller fulla kan jag naturligtvis inte veta.

Lika lite som du och en del andra sitter och proklamerar i långa utläggningar om hur jag är, vilka problem jag behöver hjälp med och min påklistrade kassa självkänsla.

Gör det er bättre?

Nej, det du klassat som bitterhet har inte varit övertydligt. Du har valt att hitta på detta.

Det som gör många bättre är empati och förmågan att hålla sig undan från gifta män.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (h) skrev 2020-09-28 05:14:30 följande:

Tråden lever vidare för att ts, jag, du och andra fortsätter att skriva!

Det är så underhållande hur ni försöker göra om ts, förstår ni verkligen inte att alla era pekpinnar och allt ert diagnostiserande bara eldar upp situationen ännu mer? Och att ts säkert sitter där hemma och är än mer nöjd när hon ska träffa sin älskare?

Tänk på att hon kanske ger mannen ny energi till att orka med lunken därhemma, efter en het natt.

Jag tror faktiskt dina inlägg är effektivare än övriga när det gäller att få TS att tänka över sitt val.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-05 17:43:34 följande:

Visst!

1. Jag har nog kryddat på lite extra för att retas lite med er. Sanningen är att jag faktiskt inte bryr mig om frun för fem öre. 

Att hon kanske inte vattnat sin gräsmatta ligger det iofs en del i. Och hade hon behagat honom så hade han inte legat i min säng istället för hennes.

2. Jag bryr mig inte om vad ni skriver, faktiskt inte. Det innebär inte att jag inte har en åsikt. Och "ni" (kanske inte du) kallar mig diverse skit och ställer amatördiagnoser på mig... förmodligen av svartsjuka på kvinnan som "lurat" er man. Då tänker jag att man faktiskt får tåla att bli kallad bitte***tta. För det är ju det man beter sig som.

3. Det är helt ok att andra bryr sig. Det finns mycket och många som jag bryr mig om också. Det gäller dock inte fruarna till mina "äventyr". Innerst inne bryr jag mig inte så mycket om mannen heller. Han duger att behaga mig, mer vill jag inte ha.

Så, nu har du fått dina svar.

Tragiskt.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:05:10 följande:

Det är klart jag har förstått, det har jag nog klargjort fler gånger än man har fingrar på ena handen.

I de flesta fall vill säga, då det faktiskt hänt att mannen valt mig före frun. Tyvärr, för hans del då jag inte var intresserad.

Jag vill inte att dessa män ska kära ner sig i mig, jag vill att de ska vilja samma som jag. Nämligen ha sköna stunder utan krav, ett tag tills någon av oss tröttnar eller han blir påkommen där hemma.

Mannen är för mig också utbytbar förstår du. 

Jag vill som sagt bara ha russinen, resten kan hon där hemma gärna behålla.

Haha, "inse att enda anldeningen att du hänger kvar är att..."hahahahaha, men för fan läs vad jag skrivit!

Det är ju vad jag berättat från start!

Dock står jag inte till tjänst som en jävla piga så fort han vill utan han får vackert vänta tills jag vill. Och vet du vad? Många, många gånger har han "åkt och hämtat något på jobbet" för att få en snabbis när jag varit vrålkåt!

Så då har familjen fått vänta. 

Du vet inte vad du pratar om, men jag antar att det blir så när man fått veta att ens gubbe varit på äventyr utan kalsongerna på..

Haha, snacka om att inte ha fattat ett ord av allt jag har skrivit!

Ja, det har framkommit rätt tydligt att en livspartner inte är för dig. Du vill ha sex och inget annat. Det är ändå lite du som är outsidern i det här. De flesta människor har en önskan om att dela livet (även vardagen) med en partner. De flesta mår bättre av att få hela kakan, inte bara sex med någon som är utbytbar.

Du fungerar annorlunda. Ser du ner på alla som vill leva med en partner? Varför har du ett behov av att uttrycka dig så taggigt, och ofta elakt? Varför har du ett behov av att verkligen "smeta in i ansiktet" på alla att deras partner säkert får sitt på annat håll?

Själv fungerar jag på motsatt sätt jämfört med dig. Jag vill leva med en man, men sexet är inte viktigt alls för mig.

Jag har aldrig blivit bedragen. Jag tycker ändå extremt illa om otrohet. Precis som jag tycker illa om misshandel trots att jag aldrig blivit misshandlad.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:06:51 följande:

Ligget, som du så vackert kallar det, är det JAG vill ha. Det andra kan du gärna behålla.

Din rubrik är inte. "Jag ligger med gifta män, och jag älskar det".

Din rubrik har fullt fokus på männens kvinnor. Den antyder att det du gör är just att ligga med hennes man och ta något från hennes kaka. Hon är nog inte så oviktig för dig som du sedan försöker få det till. Varför annars ens ha med henne som så central i tråden? Vem mannen är spelar uppenbarligen ingen roll för dig. Han är utbytbar. Det viktiga för dig enl tråden är att det finns någon vars russin du kan ta.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 12:07:30 följande:

Nej, jag har inte skrivit att jag är skild. Jag har hållt den delen av mitt liv utanför av en anledning som jag inte kommer gå in på för det har inget med min ts att göra.

Resten av det du skriver är sant, men flabbet föstår inte då hon har grava problem med att förstå skriven text. Det är anledningen till att jag inte bemöter all skit hon producerar här i tråden.  Hon gör försök efter försök att trigga igång mig med sina fantasier, men hon förstår inte att hon inte kommer att lyckas.

Hon tröttnar nog till slut när hon inte blir bemött mer än med en copy+paste.

Ditt liv som gift och skild (ev änka) har visst ned tråden att göra, på det viset att det format dig som person. Det är väl inte underligt att frågor dyker upp om vad som gör dig till den person du är, vilket speglar de val i livet du gör. Om tråden inte handlar om dig som person, utan bara om ditt sexliv, tja... vem du ligger med är inte lika intressant som varför du gör det.

Att besvara med copy+paste framstår som rätt barnsligt.
  • Anonym (Jaha)

Hur kommer det sig att du är så rädd för psykologiska analyser?

• Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-25 11:18:20 följande:

Då är det inte din man jag har mina äventyr med.

Behåll din lata lortgris du, jag vill inte ha honom.

Du vet ju inget om hur "dina" män är i hemmet.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-01 10:57:30 följande:
    Finns inte en chans att jag skulle fastna för en av mina lekamrater. Jag är inte det minsta intresserad av någon relation.
    Allra minst med någon som har en klase småungar där hemma.

Vad de anser sig ha rätt till bryr jag mig inte heller om, jag pratar inte med dem om sånt. Jag skiter i vilken anledning de kan tänkas ha att ha ett äventyr på sidan om. 
    Helt uppenbart är dock att jag ger dem något de saknar.
    Du talar väldigt nedvärderande om de män du ligger med. De har "en klase småungar där hemma", du är inte ett dugg intresserade av dem som personer etc. Jag har svårt att se att man kan ha sex med någon man så uppenbart föraktar. Själv är jag enbart intresserad av sex med personer jag vill ha en relation med (min man).

Du ger dem något de vill ha, absolut. Det är dock inte så självklart att du ger dem annat sex än vad frun gör.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-01 11:31:40 följande:
    Hur han knullar tanten därhemma, om han gör det öht, är jag fullständigt ointresserad av. Varför i hela världen skulle jag bry mig om det?
    Du har ju uppenbart en del åsikter i frågan om hans liv där hemma/sexliv/vad som ev fattas honom eller hur rosenskimrade han har det. Du verkar fokusera en hel del på att du erbjuder honom just annorlunda upplevelser i sängen än vad han får på annat håll. Jag nämnde bara att det inte på något vis behöver vara just så (som en del i en debatt). Sexet kan han ha bättre därhemma, men ändå vara en skitstövel och tex söka spänning.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-05 07:59:41 följande:

Ja, en weekend på Gotland. Med en väninna.

Snopet va?

Nu fick du inte det att bekymra dig över.

Det passar ju bättre i andra provokationstrådar. Kanske dags att starta en ny?

"Jag åker till Gotland i helgen under skärpta pandemi-restriktioner, och jag njuter av det".
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-06 15:05:21 följande:
    Det går både färjor och flyg till ön som är coronaanpassade!
    Surprise!
    Bara för att det går betyder inte det att det är särskilt vettigt, och nöjesresor bör man avstå ifrån. Detta är OT för tråden och jag förstår att en djupare diskussion med dig om detta inte kommer leda någon vart.
  • Anonym (Jaha)

TS är ju på Gotland nu med en vän, och vill knappast sitta och skriva i denna tråd.

• Anonym (Jaha)

Varför är du inte intresserad av kärlek? Det borde ändå vara rätt ovanligt.

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!