Inlägg från: complicit |Visa alla inlägg
  • complicit

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

complicit skrev 2020-09-30 18:09:26 följande:

Vad jag inte kan förstå är

1, om du nu inte bryr dig om frun, varför är du så nedlåtande mot henne? ?Lilla frun?, hon har inte vattnat, hon lyckas inte behaga honom... om du inte brytt dig alls hade du väl varit neutral och inte talat så negativt om henne? Att inte bry sig alls hade ju varit varken positivt eller negativt om henne.

2, du låtsas inte bry dig om vad vi skriver heller, och i nästa sekund kallar du oss bitterfi..or.

Och egentligen undrar jag en sak till 3, även om DU inte bryr dig (eller säger att du inte gör det), kan du förstå att andra tycker att man ska bry sig om sina medmänniskor? Eller är du helt oförstående att andra kan tycka att dina handlingar är fel?

Du hoppar gärna över mina frågor. Vill du svara på detta?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-05 17:43:34 följande:

Visst!

1. Jag har nog kryddat på lite extra för att retas lite med er. Sanningen är att jag faktiskt inte bryr mig om frun för fem öre. 

Att hon kanske inte vattnat sin gräsmatta ligger det iofs en del i. Och hade hon behagat honom så hade han inte legat i min säng istället för hennes.

2. Jag bryr mig inte om vad ni skriver, faktiskt inte. Det innebär inte att jag inte har en åsikt. Och "ni" (kanske inte du) kallar mig diverse skit och ställer amatördiagnoser på mig... förmodligen av svartsjuka på kvinnan som "lurat" er man. Då tänker jag att man faktiskt får tåla att bli kallad bitte***tta. För det är ju det man beter sig som.

3. Det är helt ok att andra bryr sig. Det finns mycket och många som jag bryr mig om också. Det gäller dock inte fruarna till mina "äventyr". Innerst inne bryr jag mig inte så mycket om mannen heller. Han duger att behaga mig, mer vill jag inte ha.

Så, nu har du fått dina svar.

På vilket sätt tror du vi blir retade av att du är nedlåtande mot fruarna? Det låter faktiskt mer personligt från din sida än provocerande. Vad som är fel i deras äktenskap vet du ju inte iom att du inte låter mannen prata om det, så du vet ju faktiskt inte heller om hon ?behagar? honom eller om han ?behagar? henne. Många här på FL som skriver att de blivit bedragna vittnar ju om något helt annat, att de tvärtom haft det jättebra och det kom som en blixt från klar himmel. Många kvinnor är också otrogna mot sina män. Så att du ser det som att kvinnan måste vara den som felar och får männen att springa till dig låter lite... naivt? Kanske fel ordval av mig. Men det låter väldigt enkelt av dig att tro att alla problem eller otrohet handlar om sex eller uteblivet sex.

Även naivt att tro att alla i tråden är bedragna/avundsjuka. Man måste inte ha erfarenhet för att ha en åsikt. Jag har åsikter om många saker jag aldrig råkat ut för. Jag vet att du inte vill att man analyserar dig, men du måste ju förstå att det VERKAR som att du hyser agg mot kvinnor beroende på hur du uttrycker dig. Du kanske inte har det men du kallar andra för bitterf..., tanter, du bryr dig inte men är samtidigt nedlåtande osv osv, så om det är så att du inte hyser speciella agg, varför uttrycka sig provocerande?

Har du blivit sviken av någon någongång? Menar inte otrohet nu. Kan vara vilket svek som helst. En vän som vänt dig ryggen, någon som talat illa om dig bakom din rygg, blivit mobbad/retad, lämnad? Eller har du haft tur i livet och aldrig upplevt något sådant?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-06 17:25:31 följande:

"Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande."

Det skrev jag när 282 inlägg var skrivna. Snart 400 inlägg senare får jag samma kommentarer.

Undrar du något, fråga. Men kombineras det med amatördiagnoser så blir det inga svar.

Det var inte för att amatördiagnotisera.

Jag ville bara veta om du vet hur det känns att bli sviken. Att bli sviken är ingen diagnos.
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-08 20:20:33 följande:

Det är det inte jag som gör.

Jag gjorde det inte heller.

Min fråga kvarstår och den är inte på något vis ute för att sätta ?diagnos? på dig.

Har du blivit sviken någon gång, av någon, på något sätt?

Och jag frågar den INTE för att den på något sätt ska förklara ditt beteende. Jag frågar den för att få veta om du vet hur det känns att bli sviken. Av en partner, familj eller vän. Jag trodde det var omöjligt att missförstå men tydligen inte.
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:11:33 följande:

medans jag är hemma och snyter ungar.

Du har ju själv barn. Varför ser du ner på att ha familj? Snyta barn, Det var väl knappast det enda du gjorde när barnen var små? Eftersom du endast tar upp snoriga barn när du nämner familjevardagar.

Gissar att din tid med små/stora barn var mest glädjefylld precis som den är/var för oss andra. De flesta älskar ju sina barn och är gärna hemma med dem och kramas, gosar, leker, ser dem växa upp till fantastiska individer. Så varför försöker du få det att låta så illa att fruarna minsann endast måste snyta barn medan maken knullar med dig?

Du skriver också ofta att han är med dig ISTÄLLET för henne. Ja kanske för stunden, men han är ju med henne mest. Så det är ju egentligen tvärtom. Han är med sin fru istället för dig, du är ju bara den han roar sig med på sidan om. Den som inte är så viktig. Och jag vet att du inte vill vara den viktiga, du vill slänga bort så fort du är klar.

Men varför väger du det DU gör med det frun gör på en vågskål och försöker få det att låta som att det väger mest på din sida? Du bryr dig ju inte?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-09 16:35:20 följande:

Jag ser inte ner på att ha familj. De trogna männen riskerar ju inget, de som väljer att ha en älskarinna gör det.

Skulle säga att det är snarare de som ser ner på familjen, det är DE som knullar "fel" person. Inte jag.

Fast du ser ju på frun som ?en som är hemma och snyter barn?.

Du ser inte frun som en individ, som har ett eget liv. Du ser henne gå hemma och vänta på sin man. Du ser henne som en tant, som inte kan behaga mannen. Som om det är hennes enda syfte.

Du ser inte att hon kanske är lycklig? Det hennes man ger dig ger han ju henne mer. Och snyta ungar är ju det man minst gör när man har barn, det är ju ingenting. Och det verkar störa dig hemskt, eftersom du skriver så nedlåtande om henne. Som om du ser henne som en rival du vinner över.

Fast hon vet ju inte ens om dig. Så hur kan hon då vara den som förlorar?
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-09 16:27:19 följande:

Jag kommer tyvärr inte besvara din fråga närmare än så här, har inte alla blivit svikna av någon någonsin när man är i min ålder?

Kan säga som så att jag har inte blivit sviken på det sätt som en bedragen fru blir.

Jo och om du då vet hur det känns, varför har du ingen empati?

Hur vet du att ditt ex aldrig var otrogen mot dig? Det har du ju ingen aning om. Han kanske smög om det som dina älskare gör. Medan du var hemma och ?snöt ungar? och väntade på honom betalade han kanske hotellnätter till sin älskarinna? Hur vet du att han INTE betedde sig som dina älskare?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 00:05:29 följande:

Frun är mig likgiltig. Att han sätter på henne är mig också likgiltigt.

Det har inte med mig att göra.

Och resten undvek du såklart.

Hur vet du att ditt ex aldrig var otrogen?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-12 05:04:58 följande:

Jag vet inte om jag skuldbelägger dem när jag funderar kring orsaker till att deras män hellre ligger med mig än med dem.

Eftersom jag inte diskuterar männens fruar/äktenskap/avkommor med dem så vet jag inte hur de har det där hemma.

Hade det varit rosaskimrande eller rosenrött så inser nog både du och jag att han inte riskerat att mista det för att få vara med mig.

Eller vad tror du?

Hur vet du att de HELLRE ligger med dig? Du pratar ju inte med dem.

Det är ju snarare att de ligger med dig OCKSÅ och enda anledningen till det är ju egentligen bara att de är otrogna, idiotiska svin. Det finns liksom ingen annan anledning.

Den dag du avslutar så tar de ju någon annan bara, så att du skulle vara bättre/hetare är ju kanske inte heller sant. Du är snarare tillgänglig.

Vissa män riskerar lite vadsomhelst för ett knull. De tänker inte så som du tänker, för de tror ju inte de kommer bli påkomna, de fattar inte att de riskerar att mista någonting eftersom de ju är idioter. Det är därför de kan ha hur bra förhållanden som helst men ändå vara otrogna.
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-12 17:25:33 följande:

Jaja, låt dem ligga. Jag kunde inte bry mig mindre.

Klart jag pratar med dem, dock inte om deras fruar. Varför skulle jag?

Alltså, tror du på allvar att det ät ett problem för mig att de kanske skaffar en ny älskarinna när jag tröttnat? På allvar?

Tror du att jag bryr mig om vad de riskerar?

Jag är inte deras terapeut.

Ja på allvar så tror jag du bryr dig mycket mer än då låtsas om, på sättet du skriver. Att du ens startat tråden och pratar om det. På sättet du beskriver dig själv och fruarna. Du bryr dig väldigt mycket om att vara vald, vara hetast, bäst och behaga mest. Du bryr dig väldigt mycket om att låtsas att allt är på dina villkor. Du liksom klamrar dig fast i att betyda något, att vara en kil i ett äktenskap, att kunna skratta åt dåliga fruar.

Och nej, det här är INTE en diagnos så bemöda dig inte att påpeka att du inte svarar på amatördiagnoser. Det här är vad du själv skriver.
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-12 18:50:21 följande:

Ok, tack för dina tankar.

Att jag är het, det VET jag. Oj, som jag är medveten om det!

På samma sätt som du VET att ditt ex aldrig var otrogen mot dig?
  • complicit
    Bitten skrev 2020-10-12 19:00:39 följande:

Jag fattar verkligen inte varför folk håller på och moraliserar över detta.

Många här på familjeliv verkar tycka att otrohet är värre än mord och barnmisshandel. Det är inte farligt att bli bedragen och det är heller inte olagligt att bedra. Gå vidare bara.

Nu diskuteras ju inte mord och barnmisshandel i den här tråden. Jag tror faktiskt inte ts varken har mördat någon eller misshandlat ett barn, så varför skulle vi dra upp det här menar du? Vi diskuterar ju/pratar om det ts ville prata om, så vad är problemet?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-13 11:28:05 följande:

Ja, det är tre. Om jag inte skrivit det förut så är det för att inte berätta för mycket. Men nog tror jag att jag skrivit det allt, har dock inte tid att söka igenom alla kommentarer nu.

Tre är det iallafall.

Så nu ska vi se... du ligger med otrogna svin, som TROTS ert upplägg på kravlöst sex väljer att lämna sina familjer för dig...

Du behagar alltså idioter?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 18:25:44 följande:

Skillnaden är följande:

"Jag kanske är din kollega som du fikar med varje fredag... som du inte har en aning om ligger med din man. 

jämfört med:

Tror det var många som låg med din man. Kanske dina kollegor som du fikade med på valfri veckodag. 

-----------

Så, vad är det som får dig att tro det du skriver?

Jag har inte skrivit något som helst om den man jag har mina barn med. Ingenting.

Så förklara varför du TROR det du säger.

Jag är väldigt nyfiken på svaret.

Och din rubrik är fortfarande : det är jag som ligger med din man...

Inga ?kanske? där inte. Du har redan skrivit att du ligger med allas män. Varför klarar du då inte av att höra att någon annan låg med din man när det begav sig?

Varför TROR du att du ligger med min man?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 20:16:09 följande:

Ok, du ska få svar på det.

Han dog.

Nöjd?

Beklagar, men det betyder ju inte att han inte låg med dina kollegor eller vänner medan han levde?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 20:58:30 följande:

Du behöver inte beklaga.

Det gjorde han inte.

Varför jag vet det kommer jag inte att gå in på. Det finns saker jag inte skriver här, då jag inte vill riskera att bli identifierad.

Men vi andra kan inte veta, enligt dig?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 20:56:48 följande:

Jag har inte skrivit att jag ligger med allas män.

Jag har ingen aning om ifall jag ligger med din man.

Enligt din rubrik gör du det.
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-23 21:55:04 följande:

Nej, givetvis inte.

Så DU kan veta att din man var trogen, men ingen annan kan veta att deras män är trogna?

De kanske har samma orsak som du att veta?

Du gör dig bara löjlig om du tror att du hade 100% koll på din man men att ingen annan kvinna kan vara lika säkra som du.
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 11:27:31 följande:

Eftersom jag inte kommer gå in i detaljer angående mina egna erfarenheter så, ok då.

De som har den erfarenhet som jag har kan troligen känna sig säkra på sin man.

Gemene kvinna kan det dock inte. Du anar inte hur lätt det är att förföra en man!

Varför tror du att du skulle kunna identifieras av att berätta hur du vet att din man aldrig var otrogen? Om han inte var totalförlamad eller inlåst i din källare så kan du inte veta. Jag gissar att ni inte satt ihop och att både du och han befann er på olika platser många gånger i ert förhållande. Därför är det totalt omöjligt för dig att veta, om du inte höll koll på honom varje sekund.
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 11:40:27 följande:

För att jag vet att flera vänner är medlemmar här på Familjeliv. Bland annat min sonhustru.

Vad skulle vara problemet om hon kunde identifiera dig då? Du varken skäms eller tycker du gör fel.

Dessutom, varför är det en så omöjlig tanke för dig att din man också kan ha varit otrogen? varför känns den så orimlig när du inte tycker otrohet är fel? Vad spelar det då för roll om din man var trogen eller ej? Du bryr dig väl ändå inte?
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 12:30:41 följande:

Vet dina vänner och bekanta allt om dig, allt vad du gör och alla dina värderingar?

Jag har inte påstått att otrohet skulle vara rätt!

Jag är inte otrogen mot någon och har aldrig varit, jag bryter inte löften som jag ger.

Att andra bryter sina löften får stå för dem.

Ja de vet mina värderingar och att jag aldrig skulle göra någon illa med flit. Jag skäms inte för något jag gör så jag har inga problem att berätta om mig själv, mina tankar och mina handlingar.

Eftersom du inte vill berätta så borde det ju innebära att du skäms?

Om det får dig att sova gott om natten så antar jag att du kommer fortsätta lägga allt på mannen. Han bryter löften men du gör, oavsett om du lovat någon eller ej, också personer illa med ditt handlande.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!