Inlägg från: Miss Skywalker |Visa alla inlägg
  • Miss Skywalker

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Vilka russin? Kan inte hitta ett enda russin i en otrogen skithög..

• Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 20:11:33 följande:

Godnatt på er små bitter******!

Nu behöver jag sova, i natt blev det inte mycket sömn.

Frågan är varför du blivit en sån bitter***** som vill reta andra kvinnor? Har du själv blivit bedragen eller vad är det som får dig att tro att det skulle vara något att skryta om att vara någon prassel? 
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-04 10:59:25 följande:
    Nu är jag här igen, har varit på lite äventyr med trevligt sällskap i helgen.

Klart de mår som prinsar, tills de ev kärar ner sig i mig utan gensvar och med en familj där hemma. Fast det händer oftast inte. 
    Den här mannen ska jag snart avsluta min lek med, känns som att vi setts för ofta på sistone och det är då tanten där hemma brukar misstänka något. Då är det lika bra att säga tack och adjö.

Så då får han tömma där hemma, alternativt hitta en annan älskarinna att skämma bort ett tag.

Precis, låt människor leva som de vill. Det angår INGEN vad jag gör, jag har inga löften som ska hållas.
    Tror dock inte att de som varit surast här är avundsjuka, nej jag tror att de är bedragna och då reagerar de som de gör. Precis som att det varit mig deras gubbar knullat. Det är det kanske, men högst troligt inte.

Gör som jag, skratta!
    Den dagen du blir bedragen kan du nog hålla dig för skratt..
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-04 13:54:21 följande:
    Den dagen kommer aldrig inträffa då jag inte är intresserad av några förhållanden. Jag är helt övertygad om att jag inte kommer ingå någon relation någonsin igen.
    Det är inget för mig, jag trivs bättre för mig själv.
    Varför inte? Är du rädd att du inte är kvinna nog att behaga din man?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-04 15:58:24 följande:
    Nej, jag vill inte helt enkelt.
    Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-05 17:37:55 följande:
    Tror jag det?
    Ok, tack för upplysningen.

Fast ärligt talat, något beror det ju på att de riskerar familjen för att få sex på annat håll. Sedan vet jag inte om jag är så jäkla speciell egentligen, kanske är jag mest spännande på ett "farligt" sätt?

Jag är en frisk vind som bjuder på glädje och sköna stunder, härliga minisemestrar fulla av lust.
    Till skillnad från vardagslunken där hemma.

Kan det vara så tror du?
    Du skrev ju: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. 
    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!
  • Miss Skywalker
    Miss Skywalker skrev 2020-09-29 20:27:29 följande:
    Frågan är varför du blivit en sån bitter***** som vill reta andra kvinnor? Har du själv blivit bedragen eller vad är det som får dig att tro att det skulle vara något att skryta om att vara någon prassel? 
    Miss Skywalker skrev 2020-10-04 20:58:36 följande:
    Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?
    Miss Skywalker skrev 2020-10-05 20:28:58 följande:
    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Varför hoppar du över vissa frågor?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 16:11:35 följande:
    För att jag har den valmöjligheten.
    Ibland för att jag missar dem.
    I ditt fall alternativ två.

Men ok, med copy paste blir mina svar lika små och grå som dina frågor, men det förstod du nog.

Jag  är ingen bitterfitta så jag kan inte besvara din fråga.

Tja, någon beror det ju på att de väljer mig som sällskap när det ska t ex resas iväg en helg. Det lär iaf inte vara för att jag är tråkigare än frun.

Det var dumt skrivet, det kan jag ta tillbaka. Jag tänker aldrig inleda ett förhållande.
    Du ger ett rätt bittert intryck. Mot andra kvinnor. De är bitterfittor, lilla frun och tanten. Du skryter om att du är den deras män föredrar eftersom du kan behaga till skillnad från bedragna fruar.
    Varför inbillar du dig att du är kvinna nog att inte bli bedragen?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-09 16:24:49 följande:
    Det gör jag inte. Det har jag heller inte påstått.
    Återigen.. du skrev i ts: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. 

• Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 00:00:25 följande:
    Den dagen kommer aldrig se dagens ljus. Så det var dumt skrivet.

Varför slingrar du dig?

Jag frågade inte om du kommer att inleda ett förhållande. Frågan var varför du tror att du är bättre på att behaga en man än andra kvinnor?
    Du skriver i ts att det är inte jag som inte är kvinna nog att inte behaga min man och att du vet hur man behagar en man. Det här är tredje gången jag upprepar vad du skrivit i ts. Ska du snacka bort det igen?

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!