Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 16:11:35 följande:
För att jag har den valmöjligheten.
Ibland för att jag missar dem.
I ditt fall alternativ två.
Men ok, med copy paste blir mina svar lika små och grå som dina frågor, men det förstod du nog.
Frågan är varför du blivit en sån bitter***** som vill reta andra kvinnor? Har du själv blivit bedragen eller vad är det som får dig att tro att det skulle vara något att skryta om att vara någon prassel?
Jag är ingen bitterfitta så jag kan inte besvara din fråga.
Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?
Tja, någon beror det ju på att de väljer mig som sällskap när det ska t ex resas iväg en helg. Det lär iaf inte vara för att jag är tråkigare än frun.
Du skrev ju: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man.
Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!
Det var dumt skrivet, det kan jag ta tillbaka. Jag tänker aldrig inleda ett förhållande.
Du ger ett rätt bittert intryck. Mot andra kvinnor. De är bitterfittor, lilla frun och tanten. Du skryter om att du är den deras män föredrar eftersom du kan behaga till skillnad från bedragna fruar.
Varför inbillar du dig att du är kvinna nog att inte bli bedragen?