Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Misstänker att min kille chattar på Wf/kik

Du ska inte "testa" din kille, det är verkligen fult gjort. Antingen kanske han inte lockas av din kompis, eller så slutar det med att han faller för henne, och då får du skylla dig själv som kastat henne i hans armar.

Det enda du har är din egen oro just nu, om han är så oskyldig kan du be att få se meddelandena men han kan lika gärna bli sur och tycka att det är privat, för det är det.

Om du då är så himla osäker kan man ju undra om ni ens ska vara tillsammans, eller så lär du behöva jobba med dig själv och komma över sån osäkerhet.

• Anonym (Anonym)
    je2020 skrev 2020-09-02 12:17:38 följande:

Men att testa honom tänker jag inte behöver va fel heller, för antingen dissar han henne eller så visar det sig att han gillar att chatta?

Fel och fel är inte så relevant men grejen är att det inte kommer att säga dig mycket. Om han dissar henne så betyder inte det att han inte chattar med andra tjejer. Om han börjar chatta med henne så kanske han bara tycker att hon är trevlig. Eller så börjar han flörta och då vet du ju att han är en skitstövel. Men i två fall av tre får du inget svar. Känns som en väldans massa slösad energi, för att inte tala om att du blandar in din kompis som ska orka med det där också. Om du verkligen vill sätta dit honom får du väl skaffa ett fejkkonto!
  • Anonym (Anonym)
    je2020 skrev 2020-09-02 12:44:06 följande:

Ja ja vet inte...nä skulle inte klara att göra det själv. Finns det någon här inne som vill hjälpa mig med det? Skicka ett meddelande då

Men alltså... Om du är så himla feg att du inte kan göra det själv så får du väl låta bli. Som jag skrev tidigare får du be om att läsa de där oskyldiga meddelandena om det är så viktigt, eller så får du lita på att han talar sanning, eller göra slut och jobba med dig själv.
Svar på tråden Misstänker att min kille chattar på Wf/kik