• Anonym (Kroppsbyggarn)

Tänder ni på muskulösa kvinnor?

Det har varit mycket trådar om kvinnors kroppar och kvinnors vikt. Många män har härliga biceps, sexpack och tränar regelbundet. Kanske lite mindre vanligt är kroppsbyggande brudar med synliga hårda muskler

Alla kroppsbyggare är inte nödvändigtvis jättestora, utan finns såklart på olika nivåer. Nu är jag nyfiken på vad ni tycker om de starka disciplinerade tjejerna som lägger mycket tid på gymmet och tränar hårt för att bygga muskler- sexigt? Något ni tänder på?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder ni på muskulösa kvinnor?
  • Anonym (Pelle)

Det är alltid snyggt med en tränad tjej med låg fettprocent. Lite antydan till magmuskler är hett. Men inga stora axlar och biceps på kvinnor.

• Wagner

Nej, tänder inte alls på tjejer med muskler. Ser ut som transvestiter.

• Sven19

Tycker det ser väldigt friskt och sunt ut.

• Wagner
    Sven19 skrev 2020-07-30 12:24:36 följande:

Tycker det ser väldigt friskt och sunt ut.

Helt avtändande i min bok. Men smaken är som baken.
  • Anonym (Kroppsbyggarn)

Tänk att få bryta arm med henne och sen bli nedbrottad i sänghalmen. Hon har nog inga problem att avfärda framfusiga män som stöter på henne ;)

• Anonym (Ja, fast med lite fett)

Jag tycker muskler på tjejer är jättesnyggt. Jag gillar iofs, inte när de är "deffat" utan "offseason" tex. på en kroppsbyggare. Jag kan se att hon där har nog en jäkla het kropp offseason på en deffad kropp, men den deffade kroppen i sig tycker jag inte är så sexig.

Idealkroppen på kvinnor tycker jag är om en muskulös gymtjej fortsätter att träna hårt men säger "Jag pallar fan inte" till sin diet och äter som hon vill. När det är både mulligt och muskulöst på samma gång. Hård träning, muskler, styrka osv. intakt, men med adderad livsnjutning och väldigt avslappnad syn på kost kanske man kan säga är mitt ideal.

• Xzx

Vältränade, ja, absolut!! Väldigt, väldigt sexigt!

Men muskulösa, så dom börjar se sådär bitiga och okvinnliga ut? Nej tack, inte min smak =)

• Anonym (ja tack)

ja vältränade muskulösa kvinnor är sexiga...

• Anonym (ja tack)

gärna mogna kvinnor.. med muskulösa/vältränad fysik

• Anonym (Pelle)

Den tjejen här har lagom med muskler efter viktnedgång.

Hon gick från en ointressant mullig kropp till en sjukt het figur. Sjukt nice när höftbenen syns.

Så låg fettprocent är det som är hett och lite lätt muskler bara.

Svar på tråden Tänder ni på muskulösa kvinnor?