Vilket är värst? (Åldersskillnad)
Såg en kvinna på 34 som söker män upp till 49 år.
Det är nog ovanligt. Och lite konstigt.
Vilket tycker du är värst, när det gäller åldersskillnader, och män vs kvinnor?
Verkligen inte ovanligt och inte särskilt konstigt.
Om man nu tycker att det är illa så är det väl lika dåligt oavsett om det är en man eller kvinna?
Dock så ser jag inte varför man ska bry sig om någon söker en 15 år äldre eller yngre partner, oavsett om det är en man eller kvinna som söker. Så länge båda parterna är VUXNA så ser jag inget fel i det, om än det kanske kan kännas lite udda, ibland. En 15 årig pojke med en 30 årig kvinna känns inte alls okej, men en 40 årig kvinna med en 25 årig man är ju okej, även fast det också känns lite märkligt. Samma gäller för män.
Inget av dem i grunden. 15 år är inget att bry sig om, men det beror väldigt mycket på sökarens ålder. En 30-åring som dejtar 15-åringar är ju bara osunt, finns inte mycket att säga om det, men om personen hade varit 65 hade väl ingen brytt sig om att fråga ens.
Jag ser ingen nskillnad egentligen baserat påkön. Däremor reagerar jag meromkvinnan är äldre eftersom det är mer ovanligt. Men jag ser inget fel i att en34åring är ihop med en49åring oavsett kön.
Åldersskillnad är väll inte konstigt, är båda vuxna och vill så är det väll helt rätt. Vi är alla olika och söker olika saker, finns många preferenser.
Det beror ju på åldern. En 25 åring som söker 15 år yngre är ju sjuk oavsett kön. En som är 65 år skulle jag inte höja på ögonbrynet åt oavsett kön.
Det spelar ingen roll så länge alla är vuxna och villiga.
Problemet är däremot att en del män jagar ofta yngre kvinnor som inte alls är intresserade av äldre män.
Inget av dina alternativ är värst.
Det är upp till varje person att sätta sina egna åldersgränser för vad de vill dejta eller inte.
Bara för att jag tycker en sak så betyder inte det att det är det enda rätta för alla andra.