Tre missfall på rad och "inga fel"
här finns en del att läsa (3# borde passa er situation):
www.familjeliv.se/forum/thread/77058413-forsokt-i-over-2-ar/1/nick/77058679
Eller här
www.familjeliv.se/forum/thread/76490682-7-missfall
här finns en del att läsa (3# borde passa er situation):
www.familjeliv.se/forum/thread/77058413-forsokt-i-over-2-ar/1/nick/77058679
Eller här
www.familjeliv.se/forum/thread/76490682-7-missfall
Det var några år sedan jag skrev i de trådarna, så det har blivit några fler som lyckats få barn efter "Mirakelkuren" med zink och magnesium. Alla jag hittills tipsat har fått barn efter kuren, trots 3-7 mf före kuren. Idag är det 6 par som jag tipsat.
Så det är väl värt att testa "mirakelkuren"
Det står exakt hur man ska ta det i trådarna jag länkat till, men här kommer det igen:
såhär fick vi:
1 st solvezink (45 mg brustablett) 1 per dag (per person, både mannen och kvinnan) varje dag i 30 dagar. Därefter 0,5 tablett per dag. Kvinnan tar hela grav. Mannen tar tills livsdugligt foster påvisats (tex vid RUL)
1 st Emgesan (250 mg tablett) 1 per dag (per person). Dela gärna och ta en halv tablett på morgonen och en halv på kvällen.Kvinnan tar t.o.m. v. 36, mannen till livsdugligt foster påvisats.
helst ska båda ta 3 mån före man försöker, men bättre att ta så fort man kan om man redan försöker.
Och GIVETVIS ska man ändå ta folsyra!!!
Och hittar man inte zolvezink, så tar man andra zinktabletter som har 45 mg styrka, samma sak med emgesan - tag andra som har samma styrka eller flera tabletter tills man kommer upp i samma dos (250 mg)
Hoppas det är fler som det gått bra för!
Och att det gick bra för er som plussade för länge sedan.