Hur kan han bara tvärvända?
Han har alltså sett fruns papper? Och dina? Jag hade bara dragit mig ur om jag var du
Han har alltså sett fruns papper? Och dina? Jag hade bara dragit mig ur om jag var du
Sen tänker jag också att om han ligger sömnlös och inte kan gå till jobbet över en sån här skitgrej, hur har han då klarat sig genom livet med skilsmässa o liknande? Hade detta hänt min pojkvän och jag hade gått igenom samtalslistan, hade han nog bara sagt , det var ju jävligt konstigt, som en normal person, sen hade VI släppt det och gått vidare. Det verkar inte finnas nåt vi för er två. Var glad att du upptäckte dramatik och lögner redan nu hos honom, (eller runt honom vad vet jag) nu har du chansen att backa ur utan gemensamt barn och hem.Jag kan lova att det här inte kommer upphöra om ni fortsätter. Och vill du ens det, oavsett sanningen? Han har ju ändå svikit dig. Jag har också varit i liknande sits med ett par killar, inte med nån sån lögn men att jag märker att jag prioriteras ned. Jag har alltid krävt svar då, det har blivit bråk och jag har varit den som går. Man känner sig för hård, lite barnslig, överkänslig eller whatever men sen efter några månader är man så jäkla glad att man stod upp för sig själv. När förälskelsen låg sig och man ser att killen var ett svin. Det kommer du också göra.