Anonym (nej, val är val) skrev 2020-06-21 20:56:43 följande:
Jag har svårt att tro att folk pistol hotar andra till sex? Existerar det ens på riktigt i sverige? Har du läst eller är du polis och vet med säkerhet? På bild såg tjejen frisk ut och allt, jag hade velat höra en intervju med henne där innan. Då hade man fattat mer att det säkert va självvalt.. Just med henne.. Vet inte. Inte du heller, med säkerhet. Vi känner inte den tjejen någon av oss och har inte pratat med henne ens.
Ang självrespekt. Om dom tvingat mig till sex med en tjej jag tyckte va snygg hade jag säkert gjort det, men om dom försökte tvinga mig med kille eller nått hade jag mördat dom. Jag är stor med och skulle hinna ta stryptag om nån var själv så.. Ta pistolen. Inte alls omöjligt så i rätt tillfälle.
Men dom hade fått skuta mig om dom försökte få mig att göra vissa saker ja. Helt klart. Jag hade dött med värdigheten kvar och mina personliga värderingar ja.
Jag skiter i om du inte tar mig på allvar din lilla gris. Little piggie.
Nu finna det andra sätt att hota folk på än med pistol. Du verkar som sagt vara extremt okunnig på området, kanske är du väldigt ung? Samt att du besitter en stor övertro på dig själv.
Livet är inte som en actionfilm och du är inte Bruce Willis.
Att ens dra in värdighet och personliga värderingar tyder på att du är typ 18 år gammal och skulle må bra av att mogna lite samt skaffa lite ödmjukhet.
Ja, jag vet med säkerhet hur det fungerar och hur tjejerna blir manipulerade.
Lägg ner nu innan du gör bort dig ännu mer med dina pojkdrömmar om stryptag och sno pistoler.