Paolo Roberto arresterad för sexköp
Att tidigare övergrepp på en i barndomen kan ju visst vara en orsak varför man begår övergrepp mot andra i vuxenålder.
Att tidigare övergrepp på en i barndomen kan ju visst vara en orsak varför man begår övergrepp mot andra i vuxenålder.
Fast aldrig en ursäkt, eller del av en slags avbön, så som den här förövaren använder det.
Paolo Roberto köpte sex mycket av ett traffickingoffer. Det är ju mycket allvarligare än andra sexköp. Diskutionen borde handla om sexköp av personer som blir tvunga att sälja sex av människohandlare, inte andra sexköp.
Paolo Roberto köpte sex mycket av ett traffickingoffer. Det är ju mycket allvarligare än andra sexköp. Diskutionen borde handla om sexköp av personer som blir tvunga att sälja sex av människohandlare, inte andra sexköp.
Han var inte "tvungen" att köpa... han valde att köpa...
Undersökningar har visat att det inte är så ofta som vissa vill påskina som det handlar om att man inte får det man önskar av en partner osv utan att det väldigt ofta handlar om att man tänder just på det där med att ha betalat och "äger" en kvinna för en stund. Vissa tänder på att de vet om att hon inte är helt och hållet villig... De kan få hur perverst sex som helst med sin partner men det är inte spännande då det är tillåtet, det där förbjudna lockar...
Men som sagt ingen är tvungen att följa sina impulser... Jag tex har impulsen att ta ett basbollträ och banka skiten ur folk som är otrogna osv... men jag har impulskontrollen att avstå från det! Så svårt är det inte...
Jag trodde att kändisar som han hade lätt för att få ett ligg.
Men när flickvännen knep åt musslan så måste han desperat köpa sig ett ligg för att få tömma pungen.
Undrar varför han inte fick ligga med sin tjej?
Jag skrev det innan. Till alla feminister som hatade på paolo roberto på sociala medier och skrek "våldtäckt" och annat. Om detta hänt år 2000 hade det vart en liten tidningsartikel i aftonbladet ute hos pizzerian..
Sen glömt. Men nu med internet kommer alla feminazis och krigar hårt, plus om ämnet att köpa sex vilket ska vara lagligt. Jag vill visa hur jag känner om om många feminister. Som denna bild uttrycker känner jag för många internet krigare och feminazis.. Och jo, jag tycker feminister ser ut exakt såhär. Väldigt bra bild! Ha det