Ovitrelle + ÄL test?
Har gått på letrozol detta var sjunde gången. Tagit ovitrelle två ggr. Ja vi ska göra ivf men inte än. får alltid mensen på dag 34. Vilket betyder att de bör varit dag 20 om man räknar bak 14 dagar.
Går till gyn varje gång på dag 15, och dom säger att ja ska ha ÄL typ samma dag men då är jag på dag 15. Ja tror mina ÄL blåsor blir ganska stora. För när ja tempat och kollat pulsklockan så tror ja att de skett dag 20 och inte dag 15 som dom säger. Har använt nc i 1,5 år också samt känner min kropp ganska bra. Blir liksom helt förvirrad när dom säger en sak men ja känner inte att det kan stämma med alla symtom som är kring dag 20. Varför kommer mensen då dag 34? Eller har ja en lutealfas på 19 dagar? Låter väldigt märkligt
Åh jag har samma issue, tror inte heller att jag fick äl inom 48 h som alla andra verkar få, snarare 3, 4 dagar efter ovitrelle (tempar och fick ingen tempökning förens 4,5 dagar efter ovitrelle). Jättekonstigt! Hade två stora blåsor på vul och fick ta ovitrelle samma dag, cd 14