Cykelstöld skrev 2021-01-08 23:24:02 följande:
Verkar som att det börjar hända lite saker för folk, kul!
Igår+idag så har både jag och mannen noterat att min mage droppat avsevärt båda dagarna. Hon var inte fixerad senaste besöket men magen är så låg nu så jag tror nästan att hon måste ha gjort det, får se vad BM säger på måndag då jag är 38+0. Har även haft hemsk diarre denna vecka som blivit värre och värre, ska tydligen också kunna vara ett tecken kanske? Jag vågar inte hoppas eller tro att det är på gång, men kul att något verkar hända i alla fall
Ja man letar ju efter alla tecken och vill ju inget annat än att det ska vara på gång :)
Själv så har jag knappt sovit en blund inatt. Haft mycket och kraftigare sammandragningar, haft sammandragningar förut men de har inte alls varit så kraftiga och nån enstaka då och då. Inatt kunde man mer eller mindre klocka dom för att sedan upphöra en timme. Bebben blev helt vild mellan sammandragningarna . Fick i början på natten i samband med sammandragningarna också kraftigt tryck nedåt muttan, kändes typ som att det öppnade sig och skulle komma vatten, tänkte varje gång jag var upp inatt att nu kommer det börja rinna, men inte.
Haft lite sammandragningar nu på morgonen också men något mildare än inatt. Får se hur det artar sig .
PS sammandragningarna åtföljs av lite mensvärk också och lite ont i magen.