Staus skrev 2020-05-15 06:38:29 följande:
Hej
Inte skrivit på länge för jag har gått på moln. Tills igår.
Vi hade sex, ganska hårt sådant. Och sedan dess har jag haft små bruna flytningar vid tre tillfällen.
Och pga min oroliga personlighet och hormoner så har jag ju givetvis gått i taket.
Grät hela dagen igår, gick hem från jobbet, kollar trosorna konstant, och som pricken över i:et vågar inte ens kolla gravidapparna för att "få upp hoppet mitt under ett missfall".
Så här tänker min hjärna:
okej det är vanligt med bruna flytningar, och säkert så var det pga sexet, allt är okej med blåbäret.
Så jag tog ett graviditetstest med veckoindikator mitt på Dan och får svaret 1-2 veckor. Vilket gör att min hjärna nu säger att det är en MA.
Vidare så tycker jag ju även att brösten blivit mjukare.
1177 säger ju som alla normala att invänta och se vad som sker. Och att prata med barnmorska den 20de då mitt inskrivningssamtal är.
Känns skönt att skriva ner det... men här lever jag i limboland och ser numera tecken för att jag inte får en bebis i januari.
mvh jag måste börja med mindfullness
Vilken vecka är du? Behöver ju inte betyda nåt, men förstår dina känslor.
Jag följer stegring på mina stickor och tycker det står stilla...vet inte om BIM är idag eller i morgon men gissar i morgon...men det kändes som samma styrka idag mot igår och jag höll på bryta ihop...vet att man inte kan göra nåt alls. Jag ska ta blodprov måndag och onsdag för att få koll att det sitter rätt då jag hade utomkvedshavandeskap i november. Nu är jag livrädd...