BF Januari 2021
Hejsan hoppsan
Hoppar in i tråden lite sent men här har ni en 34+4 så för mig är det dags i början av januari. Det börjar närma sig och eftersom att jag är förstföderska är jag väldigt nervös men också väldigt förväntansfull.
Har under min graviditet varit väldigt nervös, mestadels för att min första graviditet slutade i MA vilket upptäcktes i v. 10 (Fostret dog i v. 7) och många komplikationer till följd av detta (Infektioner, skrapning som misslyckades vilket ledde till hysteroskopi nästan 3 månader efter skrapningen). Så jag har varit väldigt ängslig över den lille knodden som nu lever och förhoppningsvis frodas inom mig.
Just nu mår jag bra. Jag har precis slutat jobba och har nu tid att fixa här hemma. Har haft en rätt okomplicerad graviditet hittills. Sura uppstötningar under nattetid är det största besväret och att jag inte riktigt kan gå på långa promenader längre då det då trycker neråt och jag blir lätt trött. Har mensvärksliknande symtom till och från.
Eftersom att jag är förstföderska så vet jag inte riktigt vad som är normalt men tar det hela som det kommer. Jag håller tummarna för er alla i denna tråd och får se om det är någon som delar dag med min lille son när han väl behagar sig att komma ut :)