Okej så ni gick den vägen :) Å va skönt att ni redan har fått se ett hjärtslag!
Ja men jag är lite sån med, angående överraskning. Men jag kommer säga till dom att kan dom inte säga med 99% säkerhet att det är en tjej eller en kille, så behöver dom inte säga något. Känns ju bara onödigt, Speciellt om man då tror det är en ?kille? hela graviditet och ut kommer en tjej haha. Dock blir den ju älskad oavsett.
Novis1991 skrev 2020-06-16 20:32:30 följande:
Haha! Ok! Nej man vill ju se ett hjärta absolut! Jag eller min man har inte anlag till tvillingar men av någon anledning har jag många gånger tänkt att det kanske är det... konstigt eftersom jag sett det lilla embryot, samt VUL i vecka 7 pga att jag gjorde IVF och blev överstimulerad och skulle då undersökas att vätskan skulle gått ner. Då fick jag se ett litet litet hjärtslag :)
Den 13/7 blir mitt första möte efter inskrivningen. Med kön tänker jag att jag vill veta om chansen finns, har inte för avsikt att det måste bli en överraskning. Tänker ju att könet inte spelar någon roll egentligen eftersom det ändå inte säger nåt om vad det är för en liten personlighet där inne ändå, men känner också att det är mysigt att kunna börja hänvisa till magen som det ena eller andra. Vet inte varför egentligen :) jag vill väl på nåt sätt få all info jag vill om vem det kan vara där inne och när man inte kan få så mycket mer än kön och potentiella sjukdomar och dylikt så tar man allt man kan få! :D