BF Januari 2021
Hej tjejer! Jag är gärna med i denna gruppen, fick plus idag. Har gått igenom 4 missfall tidigare och hoppas så himla mycket att den här vill stanna hos mig<3
Hej tjejer! Jag är gärna med i denna gruppen, fick plus idag. Har gått igenom 4 missfall tidigare och hoppas så himla mycket att den här vill stanna hos mig<3
1 Januari: Frisko, 28 år, 1:a barnet
2 Januari: Jessyhs, 30 år, 2:a barnet
3 Januari: jagärsåotålig, 29 år, 1:a barnet
5 januari: ch90, 30 år, 1:a barnet
10 januari: Idorina, 30 år, 2:a barnet
12 januari: Kristina27, 27 år, 1:a barnet
14 januari: Utvandraren2, 36 år, 2:a barnet
17 januari: Blirdetenfyra, 35 år, 4:e barnet
19 januari: tessibessi, 30 år, 1:a barnet
20 januari: Äit, 36 år, 4:e barnet
22 januari: Nykär15, 43 år, 4:e barnet
konstaterat missfall efter UL idag. Suger så hårt och tårarna slutar inte komma.
De flesta graviditeter går bra får du tänka!
Det är blodprov man tar för att se att hcg ökar som det ska = frisk graviditet. Jag går privat för det och de ville göra det innan de förlänger mina recept på Lutinus och Trombyl som jag tar pga de tidigare missfallen...för att stötta en graviditet. Ska även lämna prov för min sköldkörtel idag då jag har Hypotyreos och om värdena ligger högt ökar missfallsrisken, så blir en del kontroller för mig i tidig graviditet. Hade även ett utomkvedshavandeskap i november (trots spiral, var i v9 och min äggledare sprack), så jag får vul när jag är i v 7+5 för extra koll att det sitter rätt.
Är chockad att min gamla sargade kropp med bara en äggledare lyckades bli gravid på första försöket ! Går det dåligt så vet jag iaf att jag fortfarande KAN bli gravid vilket oroat mig efter den operationen...så det är isf positivt. Men hoppas såklart vår lilla kotte mår bra <3
Jag ska ej ta 3 ggr/dag men tar bara morgon + kväll pga kladdet...tror garanterat det räcker, gjorde så sist med.
Jag har fått missfall, blöder för mycket för att detta ska ha gått bra. Tyvärr. Hoppas på bebis senare 2021. Lycka till ni andra. Plockade bort mig från listan.
Verkar som jag nu går igenom mitt 5:e missfall. :?( lycka till alla ni andra
Åh nej :( är du säker på att det är så? Har du känt av nåt innan? Vart på något vul?
Usch vad jobbigt :/ lider med dig! Vilken vecka var du nu?