Inlägg från: Anonym (Ark) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ark)

Vi synkar inte sexuellt

Vad är det för fel på missionären en gång i veckan med den man älskar?

Låter härligt!

• Anonym (Ark)
    Hejhejpådej skrev 2020-04-12 23:37:36 följande:

Svårt att förklara, men efter en massa år så känns det att det behövs en nyfikenhet "i alla fall från den som har brist på lust" för för att man inte ska känna sig som en evolutionistisk maskin som inte vara väntar på odling och död.

Fast 1ggr i veckan när ni varit ihop så länge är väl rätt bra? Är väl genomsnittet ungefär hur ofta par ligger i Sverige.

Gnistan försvinner ju efter ett tag med samma person. Blir ju liksom inte samma pirr. Men går ju självklart att jobba upp! Men då måste hon ju också vilja det. Vad är hennes svar på det bristande sexintresset?
  • Anonym (Ark)

Ett handfast tips är ju, om hon går på hormonpreventivmedel, att sluta med dessa och se om lusten kommer tillbaka. P-piller är rena lustmördaren för många kvinnor.

• Anonym (Ark)
    Hejhejpådej skrev 2020-04-13 00:08:37 följande:

Vi har valt spiral pga just detta argument då hormonspiral ska vara det bästa alternativet.. Hon ska sluta med det snart men jag vill inte att hon ska bli gravid direkt det händer. Fan att det inte finns rimliga preventivmedel för män!:D

För mig var hormonspiral värre än piller. Öken därnere. Men vi är ju alla olika. Vadå, kondom funkar skitbra för att förhindra graviditet :)
  • Anonym (Ark)
    Bjoer skrev 2020-04-16 15:55:07 följande:

Jag förstår inte riktigt vad ni pratar om. Sex för kvinnor har potential att vara mycket skönare än det är för män. Däremot får de inte orgasm lika ofta. Men när de får det kan det vara mycket mycket intensivare än de är för män och dessutom flera på rad. Men det gäller ju att hitta rätt teknik och ha någon som är engagerad och bryr sig.

Sant, men ibland jobbigt att hela tiden måste få in rätt teknik, knip, ställningar, rytm, etc för att det ska löna sig ;) mödan kan få en att ibland prioritera duschstrålen framför samlag. Men absolut, kvinnlig orgasm kan vara mycket stark och härlig!
  • Anonym (Ark)
    Anonym (Skild kvinna) skrev 2020-04-16 19:33:24 följande:

Håller absolut inte med. Visst får jag sköna orgasmer av onani men de går inte att jämföra med de jag får under sex med min man - sjukt sköna

Jo fast du verkar ha väldigt lätt att få orgasm. För mig är orgasm inte en garanti vid sex. Men absolut är sex fantastiskt skönt också!
Svar på tråden Vi synkar inte sexuellt